Summer food diary

10. 8. 2015


Hezké pondělí všem!
Tak nám ty prázdniny nějak moc rychle utíkají. Ale i tak nám ještě kus zbývá a s přátely máme v plánu několik akcí. Taky se mi povedlo sehnat brigádu a za pár dní odjíždím na kurz architektury, takže se moc těším. Na blog tedy nemám úplně tolik času, kolik bych chtěla, ale mám spoustu plánu a snad se mi i tak podaří psát pravidelně. Dnes teda celkem stručně aneb pár fotek jídla které mi zbyly v počítači.

Salát Nicoise jsem zkoušela poprvé a dělala jsem ho podle holek z A cup of style a musím říct, že je opravdu výborný. Měla jsem ho už několikrát a je to skvělý,jednoduchý a lehký oběd v parných letních dnech, kdy nemáte chuť na nic těžkého. 


Při krátké dovolené v Rakousku jsem konečně měla možnost vyzkoušet balený starbucks. Vybrala jsem jsi svou oblíbenou příchuť Caramel machiatto a samozřejmě nezklamal. Jen ceny je v poměru k množství o něco vyšší než u toho klasického.   


Co by to bylo za léto bez grilování. U nás se prakticky grilují jen steaky a zelenina, nejvíc mi chutná cuketa s kuřecím steakem, mňam.




Ke grilování samozřejmě patří i lehká, sladká vína, nejlépe s kostkou ledu.


A co by to bylo za food diary bez tradičních lívanců s tvarohem. Teď v létě k nim mám nejraději sezónní ovoce, teď třeba borůvky, maliny nebo ostružiny.

1 komentář

  1. Nádherný Klárko, tečou mi sliny! <3
    Srdečně zvu tebe i tvé fanoušky ke mně na blog. Mimo jiné taky na giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.