My style : Casual and comfy

31. 8. 2015


Hezkou neděli!
Co se týče oblékání, každý máme určitý styl. Někdo má rád čistě černobílé outfity, někdo radši podpatky a sukně a někdo zase krajky a outfity hrající všemi barvami. Já se dlouhou dobu nemohla najít. Jednou jsem nosila to, podruhé zas tamto a výsledkem bylo že jsem měla spoustu oblečené, které se pak špatně kombinovala. Tyto prázdniny jsem se ovšem konečně našla! Bylo to tuším když jsem na internetu hledala nové boyfriend džíny a našla jsem outfit který mě upoutal. A tehdy jsem si řekla, že tohle je přesně ono, přesně to co jsem hledala. 


Z obrázků můžete vidět že všechny outfity jsou velmi jednoduché a pohodlné. Převládají jednobarevné basic kousky, moje oblíbené kostkované košile nebo pruhované trička. Moc barev zde taky nenajdete. Převládá hlavně černé,bílá,šedá nebo můj oblíbený denim a outfity jsou občas doplnění o nějakou nude, army zelenou nebo třeba červenou barvu. Co se týče bund, už druhý rok nosím křiváky a v poslední době chci můj šatník doplnit i o džínovou bundu. Na nohách nenosím prakticky nic jiného než tenisky nebo slip ony, které jsou nejpohodlnější a nejvhodnější do školy a na běhání po městě. Co se týče doplňků, tak ty tu moc nehledejte. Kromě náušnic prakticky žádné nenosím. Maximálně dlouhé jednoduché řetízky nebo nějaký náramek. Tašky nejraději nosím na dlouhém popruhu a v poslední době taky pokukuju po nějakém koženkovém batůžku, který jste mohli vidět v mém Back to school wishlistu.

Co rádi nosíte vy?

7 komentářů

  1. veľmi pekná inšpirácia :).

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o novú DEICHMANN KABELKU, ktorá sa práve koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Super inspirace :)) ja jsem se osobne zamilovala do cardiganů, jen je prehodim a jde se :)
    http://nellylove99.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já se pořád ještě asi trochu hledám :-) Takovýhle styl se mi moc líbí, ale hodně se mi líbí i šaty a sukně, něco ve stylu Rebeky z Fresshion :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý máme vkus přece jen jiný. Já naopak sukně i šaty nosím minimálně. Důležité je hlavně nevzdávat to a ono to přijde samo :) Pak jsou ty nákupy daleko jednodušší. :)

      Vymazat
  4. Such a nice photos, love those details and simplicity!

    I´m glad that I just found your blog via Alexa blog, now you have a new follower! :)
    www.dodolce.com

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.