Back to school wishlist

19. 8. 2015


Mini kabelka - Strašně se mi začaly líbit mini kabelky neboli zmenšeniny velkých kabelek. Nejvíce se mi líbí Rebecca Minkoff mini MAB tote. Na tu ovšem nemám finance takže koukám po levnější variantně, nejlépe v černé,červené nebo bílé.
Pruhované tričko - Obyčejné modro-bílé pruhované tričko je basic kousek a mě stále v šatníku chybí.
Džínová bunda - Další basic kousek a stále jsem nenašla tu pravou. Třeba bych konečně vyzkoušela denim on denim.
Boyfriend jeans - Miluju boyfriend jeany! Jedny už jsem měla, ale bohužel už do sloužily a teď jsou z nich kraťasy, takže koukám po nových.
Sluchátka - Koukám po nějakých kvalitnějších sluchátkách, zatím se mi nejvíce líbí od Marley.
Kožený pásek - Protože už mě nebaví umělé pásky, které se neustále rozpadají, sháním nějaký kvalitní kožený v černé barvě.
Batůžek - Po batůžku koukám už taky dlouho. Nejvíce se mi líbil ten z Manga, ale ten bohužel už není v prodeji, takže koukám po nějakém podobném.
Kokosový olej - Jde používat prakticky na cokoli...na vlasy,tělo,vaření takže doma se určitě neztratí. 
Cardigan vesta - K džínům,bílému tričku doplněnému třeba dlouhým jednoduchým řetízkem a máte super outfit třeba do školy.
Slip on - Asi půl roku kolem nich chodím a konečně už je mám dokonce i doma a dokonce dvoje! Jedny červené a druhé barevné, uvidíte v New inu. 
Štětce - Moje štětce Is mine bohužel už dosluhují, takže přišel čas na nějaké kvalitnější. Stále se nemůžu rozhodnout, ale uvažuji nad Hakuro, Zoeva nebo BH cosmetics štětci, ale pokud máte nějaký tip určitě mi napište.
Stardust náramek - Stardust náramek od Swarovski se mi líbil také už delší dobu. Je jednoduchý, nenápadný a přitom zajímavý. Ten můj už je na cestě. Sice jen napodobenina ze Zbožomatu ale i tak.
Transparentní náramek - Nedávno jsem při brouzdání na Fleru narazila na značku Ooops za kterou stojí 2 skvělé slečny a která vyrábí transparentní šperky z plexiskla. Šperky vypadají opravdu nádherně a mě nejvíc zaujal náramek Webclear.
Mixovací paletka Inglot - Protože mě nebaví si neustále patlat make up na ruku.



Fangirl - Příběh o blogerce, to si nemůžu nechat ujít :D
Stoletý stařík... - Po přečtení Analfabetky, která byla mimochodem skvělá, jsem se rozhodla že musím vyzkoušet i autorovu prvotinu a nepochybuji o tom, že bude stejně dobrá.
Jíst, meditovat, milovat - Ano jsem ostuda, ano viděla jsem film teprve nedávno. Nicméně se mi líbil tak, že si to musím i přečíst.
Body book - Poslední dobou hodně diskutovaná kniha. A proč se nechtít dozvědět něco o zdravém životním stylu od někoho, kdo má tak skvělou postavu jako Cameron Diaz.
Madam chic - Miluju Paříž, miluju pařížanky a miluju knihy takže tohle musí být kniha pro mě.
Destrukční deník - Tak trochu na odreagování a navíc, kdy jindy máte možnost čmárat do knížky? 


Ti co mě sledují na Facebooku už také mohli vidět "DIY wishlist" aneb DIY návody na které se můžete v budoucnu těšit.


8 komentářů

  1. Super článek! :)) Z tvého wishilistu bych si přála "Madame chic" protože jsem na ni slyšela chválu :) A z ostatních věcí bych určitě využila pruhované triko a džínovou bundu :D
    http://nellylove99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Super wishlist, ty věci bych chtěla taky :D Kokosák doporučuji. Je super!

    Victoria's Secret Mango Temptation

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný wishlist, spousta z těch věcí by mohla klidně být i na mém :-) Kvalitní štětce bych si taky ráda pořídila, uvažovala jsem nad RT ale nakonec u mě zatím vítězí basic sada od Zoevy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad Zoevou taky přemýšlím ale tak nějak se stále nemůžu rozhodnout :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.