August new in

27. 8. 2015


Hezký den!
Je tu opět new in, tentokrát už ve své tradiční podobě. Prázdniny se nám už krátí a proto je ideální čas na Back to school nákupy. Dnes to bude takové spíše doplňkové, protože stále nemůžu najít ideální kousky, které jste mohli vidět na wishlistu v minulém článku. 


Tyto náušnice stejně jako zlatý náramek mi rodiče dovezly z krátké dovolené ve Františkových lázních. 


Miluju dlouhé řetízky. Tento je dárek od kamarádky k svátku.


Malá objednávka ze stránky zbozomat.cz aneb rádoby napodobenina náramku Stardust od Swarovski. Odškrtnuto z wishlistu.


Na stránkách mixit.cz byla akce na poštovné zdarma, takže jsem konečně využila příležitosti a konečně jsem ho taky vyzkoušela. A i přes delší dobu dodání kvůli velkému množství objednávek si nemůžu stěžovat a musli chutná skvěle. Dále pak můžete vidět Voss vodu a Starbucks kafe, které jsem si dovezla z rakouského Sparu.


Jsem ostuda, že jsem doteď nezkusila kokosový olej, který má snad milion způsobů jak ho využít. Takže další položka odškrtnuta z wishlistu.


Potřebovala jsem doplnit zásobu triček. Teď už sahám spíš po basic kouscích takže duo pack z HM a jedno tričko s nápisem Dream,Believe,Do,repeat ze slev z Housu. A nakonec úžasná mikina Croppu.


Další objednávka, tentokrát ze stránky časnaboty.cz aneb konečně mám slip ony a odškrtávám z wishlistu! Původně jsem chtěla jen ty červené, ale když jsem uviděla tyto barevné, nešlo odolat a byla to láska na první pohled.


Další dárky k svátku. Knížka Saláty od Apetit, protože já saláty ráda a jsou v ní opravdu skvělé recepty. A taky obal na tablet, který slouží i jako stojánek.

6 komentářů

  1. Krasne veci :) Slip-ony jsou moc hezky ^^. A ten retizek je taky krasny.
    http://nellylove99.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné novinky, na tu stránku určitě mrknu, slip-ony bych si taky chtěla pořídit :-)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.