Dvacet jarních makeup kolekcí od světových značek

28. 3. 2014

Upřímně,kdybych tento článek neměla dopředu nachystaný, pravděpodobně byste ho teď ani nečetly. Tento týden byl pro mě naprosto strašný. Co se pokazit mohlo, to se pokazilo a je jedno jestli to byla písemka z fyziky nebo hádka s kamarádkou.Momentálně tedy nemám náladu vůbec na nic a nejraději bych se šla někam zahrabat.
Já už ale na vás dále nebudu přenášet negativní náladu, vy si užívejte sluníčka a víkendu a já se jdu někam odreagovat.

Artdeco
Kolekce, která mě zaujala ze všeho nejvíce. Sice mě z nějakého důvody Artdeco odpuzuje (nevím proč), ale toto se jim vážně povedlo. Líbí se mi tu absolutně vše až na rtěnky. Třeba ta krásná tvářenka,nebo ten bronzer....ach!
JungleFeverArtdeco

Dior
I když si bude asi spousta lidí ťukat na čelo,tahle kolekce mě ale vůbec nezaujala. Balení je tedy krásné, ale odstíny nejsou nic pro mě.
Lancome
Tady mě samozřejmě nejvíc zaujala slavná Hypnose řasenka, ale ráda bych zkusila i ty růžové krémovky.

Chanel
Tady se mi líbí prakticky vše, ale kdybych měla něco vyzdvihnout, tak pak je to paletka stínů. No jo, prostě Chanel.

Yves Saint Laurent
Nejvíce mě zaujalo jakési kombo mezi rozjasňovačem a tvářenkou s krásným obalem a prostě vším.



Guerlain
Slavné meteoritky od Guerlainu by chtěla mít doma snad každá blogerka.

Clinique
Clinique jsem nikdy neměla moc v lásce, nevím proč, ale tedy mě nezaujalo vůbec nic.

Burberry
Od Burberry bych si určitě vybrala růžovo-hnědou paletku stínů nebo tu krásnou jarní tvářenku.
42

Nars
Nars jsem vždycky obdivovala pro jeho tvářenky, takže tady si mi nelíbí vůbec nic.
Too Faced
Opět krásná limitka, brala bych snad všechno. Hlavně teda tu nádhernou čokoládovou paletku.

Příliš Tváří v tvář Haute Chocolate jaro 2014

Bobbi Brown
Opět se mi líbí vše, ale na rozdíl od Too Faced tady nemůžu nic vyzdvihnout.
Bobbi Brown Nude Glow

Urban Decay
Tak tady mě nezaujalo ale vůbec nic.....a to mám UD ráda.

Anna Sui
Anna Sui mi přijde jak dost předražená značka, ale musí se nechat, že ty obaly jsou sladký. Nejvíc mě asi zaujaly růžičkové tvářenky, které mi přijdou dost podobné rozjasňovači od Milany. 

Clarins
První kolekce, která mě od Clarins vážně nadchla. Strašně se mi líbí balení všech produktů, ale hlavně to holografické u konturovacího pudru, který můžete použít i jako rozjasňovač. Na stoprocent bych do něj šla, protože je vážně nádherný. Škoda jen té ceny, 1200Kč mi přijde vážně moc.

Michael Kors
Kolekce s krásnými, spíše letními, barvička. Moc se mi líbí třeba hráškový lak, ale ani ten modrý se třpytkami není špatný.

Michael Kors Sportovní, sexy, Glam Spring 2014 Sbírky

Givenchy
Tahle růžová kolekce se Givenchy vážně povedla.Za povšimnutí určitě stojí tvářenka nebo paletka stínů.


Giorgio Armani
Moc hezky lehce růžově laděná kolekce. Nejvíc opět zaujal krásný zlatý rozjasňovač s nádherným reliéfem.

Ilamasqua
Tady mě bohužel nenadchlo vůbec nic.
Illamasqua Glamore Jaro 2014 Makeup Collection

MAC
U MACU mě nejvíce opět zaujaly krásné rozjasňovače, jsem na ně poslední dobou nějaká ulítlá. Škoda, že MAC u nás není. 

A nakonec jen tak pro zajímavost. Na můj vkus velmi extravagantní a neobvyklá kolekce, pro některé možná neznámé, značky Jill Stuart. Upřímně nevím, co si o tom mám myslet. Z jedné strany je to velice zajímavé, ale z té druhé podle mě nepraktické,nepoužitelné a přeplácané. No uznejte samy.

44

Které produkty zaujaly nejvíce vás? Nebo už jste se pro nějaký definitivně rozhodly?


2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.