Můj kosmetický koutek a moje makeup collection

14. 3. 2014


Krásné páteční odpoledne.
Venku je sice krásně,ale já jsem si přece jen řekla že už tento článek musím sepsat. Chystám se k němu už delší dobu, ale až teď bylo dobré světlo vše nafotit a ukázat vám místo, kde se líčím a jak mám uskladněnou svou dekorativní kosmetiku. Předem říkám že jí nemám moc a několik věcí jsem samozřejmě i vyhodila. Plus mám určitě nějaké stíny, balzámy atd. poházené různě po kabelkách a kosmetických taštičkách. O tom ale tento článek zase tolik není.


Takže takto vypadá můj kosmetický koutek. Jedná se vlastně o skříňku na které je malá bílá komoda vyrobená DIY s dvěma košíky ( DIY). Najdete na ní můj Bipa kabuki štětec, který používám na pudr (recenze zde), malé zrcátko, které mi mamka dovezla ze Švýcarského DM a velké zrcadlo opět DIY. Vedle komody je lampička z Hornbachu a květináč se štětci.


Na druhé straně od komody, jak vidíte, mám postavenou voňavku a deodorant, abych je měla hezky při ruce a košík, pravděpodobně od sušeného ovoce přebarvený načerno s čelenkami, gumičkami a dalšími věcmi do vlasů.




Tady už jsou moje štětce, které jsou v květináči s Hornbachu a aby v něm hezky stály, je naplněný dekoračním bílým pískem z Kik.


Tady už vidíte mou sbírku dekorativky, kterou mám poskládanou v různých krabičkách a držáčcích vyrobených z částí kartonu slepených tavicí pistolí. Jinak všechny nápady na skladování mám od Lucky z GetTheLouk takže když tak mrkněte k ní.
Mimochodem, ano, opravdu mám tak málo laků, i když některé jsou ještě v koupelně.Ne, nejsem lakovací maniak a ano, dá se s tím žít.


Tak já doufám, že se vám článek líbil a že jste získaly alespoň nějakou inspiraci jak skladovat nebo si zařídit vlastní kosmetický koutek a někdy příště určitě bude o tom, jak skladuji pečující kosmetiku.

Určitě budu ráda, když se se mnou podělíte o typy, jak skladujete kosmetiku vy nebo jak vypadá váš kosmetický koutek. 

PS: Na všechny DIY věci z tohoto článku budou časem určitě návody.

8 komentářů

  1. máš to veľmi pekné, tiež si raz taký kútik založím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) myslím,že takový kosmetický koutek by měl mít každý, kdo se rád líčí....takže hurá do toho :)

      Vymazat
  2. Ja mám zatiaĺ kozmetický šuflík v spálni, kde to mám podobne poukladané :-) Ale tiež chcem časom nejakú stojacu poličku(šuflíky) v kúpeľni, kde si to všetko pekne porozkladám a povystavujem :-)

    Blog Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já časem plánuju koupit kosmetický stolek už s vestavěným zrcadlem, ale to až časem :)

      Vymazat
  3. Týjo, máš to opravdu hezky a chytře udělané! :)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.