DIY moderní dekorace - barevné paroží

18. 3. 2014

Tak jsem tu s dalším článkem.
Dnes to bude, jako každý měsíc, DIY návod. Teda návod zase až tak ne, spíše postup a takový malý typ na dekoraci třeba do vašeho pokoje a to přesně v těch barvách, v jakých budete chtít.

Tento nápad jsem našla na blogu Honestly WTF, kde najdete spoustu inspirace. Od nových kolekcí módních návrhářů přes účesy až po designové kousky do bytu a občas nějaké to DIY. Nápad mě zaujal u na první pohled a dokonce jsem objevila stránku, kde se takovéto paroží prodává a to za cenu 2000Kč!



Prakticky na tom není nic těžkého a budete potřebovat jen temperky,paroh,izolepu a lak na zafixování barev.Já jsem si vždycky izolepou vymezila část, tu jsem nabarvila a takto jsem postupovala dokud nebyl celý paroh barevný. Nakonec jsem ho přelakovala bezbarvým lakem aby se paroh hezky leskl a barvy nebledly a neotíraly. 



Pro inspiraci pár obrázků,jinak další inspiraci samozřejmě najdete i na předešlých odkazech.

Antlers for your party or wedding (table decor)


Coffee table styling with antlers

Decorating with antlers | At Home in Love


Tak to je pro dnešek vše, doufám, že jste načerpaly nějakou inspiraci.
PS: Jinak musím říct, že je až neuvěřitelný, že je vás tady už 76! A až vás tady bude 100 (teda pokud se to někdy stane :D) určitě čekejte další giveaway a je jen na vás, kdy tato giveaway bude.

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.