Summer to do list

19. 7. 2016

Lights like these!:

Krásný den všem!
Tento článek jsem plánovala už na začátku prázdnin, ale díky mé menší pauze má trochu zpoždění, nicméně jsem vám chtěla ukázat takový můj bucket list toho, co bych chtěla o prázdninách stihnout. Tak vás třeba inspiruji k nějakým novým, letním plánům, i když to venku na léto moc nevypadá.

Catch fireflies::

Chytat světlušky. Kdo by to taky nechtěl zkusit, že jo? Mě se to vždycky děsně líbilo.

bucket list- be a travel photographer.:

Být fotografem na cestách. (splněno) Tuto položku si po dovolené ve Španělsku můžu odškrtnout.

Not Done. I have drank from a watermelon though.:

Pít z kokosu. Další věc, kterou prostě musím. Zatím jsem to zkoušela jen jednou a bylo to super.

 :


Strávit celý den spaním. (splněno) Další věc, kterou jsem nikdy nedělala. Spát celý den asi nebudu, ale proč ho neproválet celý v posteli?

bucket list:

Přivázat vzkaz k balónku a pustit ho. Tohle mi přijde jako moc hezký nápad, jsem zvědavá, jestli by ho někdo našel.

bucketlist:

Naučit se plynule španělsky. Tak to se mi asi nepodaří, ale zlepšit bych se rozhodně chtěla.

In a park or field. Or even at night under the stars :):

Mít pořádný piknik. To je něco, co rozhodně miluju. Sedět v parku na dece bych mohla do nekonečna.

 :

Tulit se u ohně. Komu by se to nelíbilo, že ano.

What do you want to do before you die? Try something new? Travel the world? Fall in love? Have your...:

Spát ve stanu. (splněno)  Opět ve Španělsku splněno, ale rozhodně ještě nějaké stanování plánuju.
Bucket list:
Udělat fotky ve fotokabince. (splněno) Po tomhle toužím už dlouho a zatím se mi to stále nepovedlo.

Ooh, like an entire day? That'd be fun, yeah! I've been to water parks before, but I never get to stay long so yeah:

Strávit celý den v aquaparku. (splněno) Rozhodně, bez toho by nebylo pořádný léto.

Go for an early morning stroll on a quiet street ✔ 9 February 2016- Walked for30mins this morning through my suburb and part way through the next before getting on a bus for the rest of the journey into work- think I will continue this each morning while the weathers good:

Procházka brzy ráno po ztichlé ulici. To už jsem jednou dělala a rozhodně to plánuju zopakovat, rozhodně to zkuste, je to super pocit.

done :) many times:


Být celý den bez elektroniky.(splněno) V dnešní době to je rozhodně potřeba, najednou má člověk čas na spoustu věcí, které doteď neudělal.

Go on a Spontaneous Adventure ✔ 9 April 2016- While looking for a cafe we ended up way past it and decided to keep driving...ended up in Days Bay and got the most amazing burgers, walked along the beach and had ice cream.:

Jet na spontánní výlet. (splněno)A takovéto výlety jsou pak ty nejlepší.

bucket list for girls:

Najít si nové přátele. (splněno) I to patří k mému létu, potkat někoho nového.

Not necessarily because I want to, but because I should/have to read more. -.-:

Více číst.(splněno) Konečně mám čas číst něco jiného než učebnice a povinnou četbu.

5 komentářů

  1. Pěkný wishlist :) já světlušky už chytala :) :D

    eLblog GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny věci jsou podlě mě hrozně moc super! :D Všechno si to připisuji i na svůj to do list.
    Já bych se také chtěla naučit španělsky, zatím teda nemumím vůbec nic, ale doufám, že se co nejdříve naučím alespoň základy. :)
    A tobě přeji, ať si všechno splníš! :)

    DENYII

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný list, některé věci máme určitě podobné :) ale u mě to vypadá, že většina se nesplňí, buď nejsou lidi, nebo peníze, nebo počasí :-D ale procházku po ránu jsem už absolvovala, válení taky, když byly deště, najít si přátele můžu, ale radši bych přítele :) či kamaráda.... a kokos mě láká také i stanovačka, ale bojím se brouků:D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.