Blog slaví 1. narozeniny!

23. 4. 2014


Hezký čtvrtek,

Tak je to tu! Ani jsem nevěřila, že tento den někdy nastane ale zkrátka je to tak. Blog slaví první narozeniny!Předem se omlouvám, že bude tento článek trošku obsáhlejší a více se to shrnout nedalo...vážně. Přiznám se vám, že toto je první můj blog, u kterého jsem vydržela takhle dlouho. Dříve jsem sice pár blogů měla, ale nikdy jsem u toho nevydržela tam dlouho. 

Musím říct, že začátky byly opravdu těžké. Nejvíce jsem asi bojovala s nastavením vzhledu, ale po roce konečně blog vypadá podle mích představ. Dalším průšvihem byly fotky. Škaredé, tmavé a uměle nasvětlené. Od těch dob ale uplynulo hodně vody a já doufám, že se blog posunul o velký kus dál.

Tento výjimečný den bylo potřeba náležitě oslavit, takže jsem si na upekla i mini dortík.


Teď už něco málo ke statistikám. Nejčtenějším článkem vůbec je DIY návod  na stojánek na náušnice. Hned za ním jsou samozřejmě obě dvě giveaway. Dále pak DIY dekorativní písmena, Organizace šatníku a další DIY návody, které jsou na blogu vůbec nejčtenější.







A co vás čeká ?
Určitě se budu snažit přidávat více DIY návodů, ale nic vám neslibuji protože nevím, jak to budu zvládat časově. Nově chci také přidávat návody na vzhled bloggeru a i inspiraci na různé DIY. Celkově chci, aby články dostaly jiný rozměr, fotky byly kvalitnější.

 Ale nechte se překvapit........

6 komentářů

Clara in style © . Design by Berenica Designs.