● Outfit ● Galaxy

26. 4. 2014


Outfit, který jsem si poslední dobou vážně oblíbila a nejraději bych ho nosila pořád. Galaxy šátek mám už sice od vánoc, ale stále jsem nevěděla, jak ho správně zkombinovat a toto mi konečně přijde jako to pravé. Možná to bude díky vestičce, kterou jsem si vyrobila ze staré riflové bundy a podle mě, vypadá vážně skvěle.  

pants: New Yorker, t-shirt: F&F, vest: DIY, scarf: Terranova, shoes: Marco Tozzi







Máte rádi galaktické motivy?

5 komentářů

  1. Galaxy motiv na šátku vypadá skvěle! ale třeba se mi vůbec nelíbí na legínách:)
    Mimochodem outfit je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a naprosto s tebou souhlasím, šatek je prakticky to jediné na čem se mi galaxy vzor líbí :)

      Vymazat
  2. Moc pěkný outfit. Galaktické motivy se mi líbí, ale nic s nimi nemám...

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/ (budu mooc ráda za každého pravidelného čtenáře) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a určitě musíš něco s tímto vzorem vyzkoušet :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.