Praha, dny Marianne, magická jeskyně, skvělé bistro a jeden velekoncert

14. 9. 2015

Hezký den všem!
Po dvou měsících vám píšu opět článek z Prahy. A na konci září se tu možná objeví další, protože máme naplánovanou se třídou exkurzi do Národní banky. Na to, že mám Prahu přes celou republiku jsem tam celkem často :D. Minule byl důvodem návštěvy Utubering, tentokrát to byl koncert Daniela Landy, kam jsem dostala vstupenku od mé milované sestřičky a kam jsme spolu také vyrazily. Samozřejmě jsme toho chtěly opět využít a i když koncert začínaly až večer, vyrazily jsme Leo expressem už v 9 ráno. Celý den jsme si moc užily a navíc jsme vychytaly Dny marianne, takže dne to bude extra porce fotek.
Přemýšlely jsme, kam se zajdeme podívat tentokrát a volba padla na Petřín, kde jsme obě dlouho nebyly. Svezly jsme se metrem na Karlovo náměstí a  rovnou to spojily s obhlídnutím Tančícího domu, který jsem chtěla už strašně dlouho vidět.
Cestou k Tančícímu domu jsme narazily na tuto kočičí kavárnu, která je na cestě od metra kousek vedle Tančícího domu. Jednou se tam určitě musíme podívat, ale tentokrát jsme bohužel neměly moc času, tak snad příště.
Takovouhle tramvaj jsem ještě neviděla :D
Nemohly nechat ujít Magickou jeskyni, kde jsou vystaveny úchvatné obrazy od českého malíře Reona Argondiana. Celá výstava je v třípodlažním době zhruba v polovině cesty na Petřín a určitě se tam zastavte. Obrazy jsou opravdu úchvatné,magické a celé prostory výstavy jsou úžasně stylizované.
Vyhládlé po cestě na Petřín a po nakupování jsme dorazily na Václavák, kde zrovna u muzea probíhala demonstrace a vyrazily jsme na oběd do bistra Sweet & Pepper days, které se nachází cca 10 min. pěšky od muzea v Anglické ulici.
Celé bistro vypadá opravdu kouzelně. Celé je stylizované do francouzského stylu a posezení vevnitř i na zahrádce je moc příjemné. K pití jsme si objednali domácí limonádu - já citronovou a sestra malinovou a musím říct, že to byla zatím ta nejlepší, kterou jsem kdy pila. K jídlu jsem si pak dala salát s kozím sýrem,brusinkami a ořechy, který jsem měla vyhlídnutý už z jejich facebookových stránek. A opravdu jsem nelitovala, byl dokonalý a rozhodně musím podobný vyzkoušet i doma. Sestra si objednala kuřecí wrap a já si na závěr dala pomerančovo-makový koláč, který byl taky moc dobrý. Za mě tedy velká spokojenost a pokud máte cestu do Prahy nebo v ní dokonce bydlíte, rozhodně musíte tohle bistro navštívit.
 Pak už jsme jen obhlídly pár obchodů a vyrazily jsme na Letňany, kde koncert probíhal a moc jsme si to užily.
Největším nákupem byly moje oblíbené Batiste suché šampóny na které byla akce 2+1 zdarma. Celkem jsme jich koupily 6, ale tři si nechala sestra.
Vzala jsem i slavné Douglas odličovací ubrousky a přihodila jsem i kleštičky na řasy, které jsem chtěla už hrozně dlouho. Tyto jsou od Barbary Hofmann. Další zastávkou byl Debenhams, kde má svůj stánek Inglot. Už dlouho jsem chtěla tuto kovovou paletku na míchání makeupu, protože nesnáším mít pořád zapatlanou ruku. Navíc jsem nemusela platit poštovné, jako kdybych ji objednávala z jejich eshopu. K pokladně jsem šla s tím ,že mám slevový kupon do Debenhamsu, ale tam mi paní řekla že na Inglot se bohužel nevztahuje a že musím mít kupon do Douglasu, který jsem samozřejmě už neměla. Byla ale moc milá a i tak mi dala slevu, dáreček k nákupu a dokonce i malinkou Lindt hořkou čokoládku.

Dárkem k nákupu byl lak a miniatura řasenky Collistar. Oboje mám dvakrát, protože jak už jsem říkala, paletku na míchání jsem kupovala zvlášť.
Samozřejmě jsem nemohla vynechat můj oblíbené Tiger, kde jsem si koupila tuto super plátěnou taškua ještě jsem přihodila, lepící papírky, protože těch není nikdy dost.



2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.