My new room inspiration + wishlist

24. 9. 2015

Zdroj:Ikea,Nordicday
Hezký začátek týdne! 
Dnes to bude typ článku, který se na blogu dlouho neobjevil a to na téma bydlení. Důvod je jednoduchý a to je, že se budeme stěhovat. Dlouho jsem to na blogu nechtěla prozrazovat,  ale náš domeček už finišuje a myslím,  že už je pravá chvíle na wishlist a taky nějakou tu inspiraci. Pokoj chci ladit do světlých barev jako je bílá a béžová v konbinaci s dřevem a stříbrnými detaily. Podlaha imituje světlé dřevo a stěny jsou také světle hnědé.

Dopňky: Zara home,Hm home, Muji
Co se týče dopňků, moc se mi líbí věci ze Zara home a HM home. Taky si chci určitě pořídit akrylové stojánky na kosmetiku, lotosový svícen nebo třeba dózu ve tvaru ananasu. Kromě bílého chci kromě nábytku dopňit i nějakými čistě dřevěnými detaily, jako je židle s dřevěnými nohami z Maxidesignu nebo třeba DIY dřevěnou lampou a renovovanou truhlou po babičce, která je mým nejvzácnějším kouskem. Určitě se můžete těšit na návod. 

Ze všeho nejraději se inspiruji Mariannan, které má opravdu nádherný byt a je to přesně to, co se mi líbí. Přináším vám i pár fotek z Pinterestu, kterými jsem se já nechala inspirovat a které se mi opravdu líbí. 


8 komentářů

Clara in style © . Design by Berenica Designs.