Easter inspiration {DIY, decor, recipes}

20. 3. 2016


Krásnou neděli všem!
Já nevím jak vy, ale já Velikonoce moc nemusím. Co ale mám naopak vážně ráda jsou všechny ty barevné dekorace, květiny a dobroty, které úplně přivolávají jaro, které je asi mým nejoblíbenějším obdobím v roce. Počasí je tak akorát, ani teplo, ani zima, svítí sluníčko a všechno kvete. Nicméně zpátky k dnešnímu, relativně krátkému, článku. Všimla jsem si, že v poslední době je opět hodně čtený článek dokonce už z  předminulého roku s velikonoční inspirací a DIY nápady (TADY). No a tak jsem si řekla, že by nebylo špatné vám ukázat další várku inspirace.

Když jsem hledala fotky do tohoto článku, celkem mě mrzelo, že letos nebudu mít čas nic z toho vyrobit, i když ty velikonoční cupcaky se mi vážně strašně líbí, takže pokud víte, kde sehnat ty roztomilá čokovajíčka, tak mi prosím dejte vědět. 


A ještě jeden DIY návod navíc. Tento košík jsem dělala minulý rok a určitě ho vytáhnu i letos, protože se mi vážně moc líbí. Je to vážně jednoduché, takže pokud si ho chcete vyrobit, návod najdete TADY





2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.