My haircare routine

8. 3. 2016


Krásnou středu všem!
Poslední dobou zjišťuju, že píšu články na poslední chvíli. Fotky mám vždycky do zásoby a dokonce i upravené a nachystané, ale to psaní nějak nestíhám. Dnes mám po delší době celkem volný večer, tak snad stihnu pár článků do zásoby ať mám něco na dny, kdy opravdu stíhat nebudu.

Nicméně dnešní článek má být o vlasech a o mou péči o ně. Předem říkám že si na to moc nepotrpím a nijak extra se o ně nestarám. Co se týče účesů tak nosím vlasy rozpuštěné nebo v culíku, zvládnu si ještě udělat vlny a to maximálně na ples. Celkově se mi ani příliš složité účesy nelíbí a nejraději mám právě vlny. Momentálně  se chystám ke kadeřnici zase vlasy o něco zkrátit a už se moc těším, že opět budou nějak vypadat.


Šampony hodně střídám a skoro žádný jsem neměla dvakrát. Když mám nějaký šampón víckrát, moje vlasy si na něj tak nějak zvyknout a už nedělá to, co by měl. Momentálně mám tento, ale neřekla bych, že dělá nějaký extra efekt a za sebe nejvíce můžu doporučit Loreal Fibralogy a Glisskur Ultimate volume. Celkově mám ze všech značek Loreal a Schwarzkopf nejraději a třeba Aussiemě moc nenadchla, ale určitě jí ještě plánuju dát šanci.


A když není čas, záchranou je samozřejmě suchý šampón. Batiste asi nemusím dlouho představovat, protože ho určitě všichni znáte. Před tímto jsem měla ještě nějaký od Balei, který ale stál za nic. Od Batiste mám už asi páté balení plus mám i miniaturky na cesty a nedám na něj dopustit. Dělá skvělou službu a ani nemám potřebu zkoušet nějaký jiný. Měla jsem snad všechny vůně, ale asi nejvíce mi voněl třešňový.


Jak jsem říkala, moc věcí na vlasy vážně nepoužívám. Občas si udělám masku z kokosového oleje, který nanesu před umytím na celou délku vlasů. Po umytí jsou pak vlasy krásně hebké a lesklé. Co se týče stylingových přípravků o těch nemůže být žádná řeč (ano, měla bych se stydět) a rozhodně bych na tom měla zapracovat. Jediné co na vlasy používám je lak, toto je zrovna miniaturka do kabelky, a to jen když mám udělané vlny nebo nějaký účes. Pak taky prášek na objem od got2b, který nanesete ke kořínkům a opravdu vám udělá objem, ale často na něj zapomínám.


Nakonec tu mám různé doplňky. Co se týče kartáče, tak minulý rok k narozeninám jsem dostala Tangle teezer (dokonce dva!) a od té doby nepoužívám žádný jiný kartáč. Jeden nosím v kabelce a jeden mám doma a nemůžu si je vynachválit. Ani jednou se mi nestalo, že by mě tahal za vlasy ať jsem je měla zacuchané sebevíc. Je malý, vlasy vždy dokonale rozčeše a navíc je omyvatelný, takže v něm nezůstávají vlasy. 
Co se týče gumiček, používám už jen a jen Invisibobble a opět na ně nedám dopustit. Líbí se mi jak vzhledově tak tím, že příliš necuchají při sundávání a měly by být k vlasům šetrnější než klasické gumičky. 
Dlouhou dobu se mi líbí vlny a konečně jsem letos k Vánocům dostala kulmu, konkrétně Remington Ci95 Pearl. Zatím jsem neměla možnost ji pořádně ozkoušet a ze začátku jsem s ní trošku bojovala, ale i tak můžu říct, že jsem s ní moc spokojená. Dělá mi krásné vlny, které mi vydrží a vlasy mám vlnité i další den. V budoucnu na ni plánuji samostatnou recenzi, kde se o ní dozvíte podrobněji.

Jaké jsou vaše oblíbené produkty na vlasy?

10 komentářů

  1. Pěkný článek. Ten gliss kur jsem měla a až tak mě nenadchnul ale je pravda že moje vlasy si taky po čase zvyknou na šampon. Batiste bych chtěla vyzkoušet, já se v těch suchých šamponech zatím nevyžívám, tak musím začít. Kokosový olej mám a občas si taky dělám masku, je to dobrý produkt. Moje péče o vlasy taky není o tisících produktů. Používám produkty jako ty akorát si občas udělám různé domácí masky ze žloutků nebo z olivového oleje či kávovou masku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Batiste určitě zkus, je to nejlepší pomocník když nemáš čas nebo si zapomeneš si umýt vlasy a ty masky zní zajímavě, asi nějakou zkusím :)

      Vymazat
  2. Ja se ted snazim zkouset hlavne prirodnejsi sampony a Tangle Teezer mam taky moc rada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S přírodními šampony zkušenost nemám, ale určitě je někdy zkusím :)

      Vymazat
  3. Suché šampony od Batiste jsou nejlepší :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný článok... Ja tiež používam kokosový olej. Milujem ešte masku z marockého ílu a suchý šampón (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.