EIGHTEEN #b_day #party

27. 3. 2016


Krásnou neděli všem!
Je to neuvěřitelné, ale před třemi dny jsem oslavila své osmnácté narozeniny a dnešní článek bude právě o nich a o skvělém dni, který jsem prožila. Je až neuvěřitelné jak ten čas letí! Momentálně je toho čím dál tím víc, za chvíli budu dělat testy v autoškole, za 3 týdny odjíždím do Španělska na výměnu a do toho spousta testů ve škole. Ale o to víc jsem se těšila na to, až budu moct vypnout a užívat si a oslavovat. Tentokrát mi navíc vyšly narozeniny na velikonoční prázdniny, takže jsem je mohla náležitě oslavit. Další den jsem narozeniny oslavila také s babičkou a ještě mě čeká společná oslava s kamarády. 



Běžně vstávám i o víkendu relativně brzo, ale tentokrát se mi povedlo vstát až o půl 11! Každopádně pořádnou snídani jsem nemohla, takže jsem si dala mé oblíbené waffle z ovesných vloček s tvarohem, alpro jogurtem, banánem a navrch ještě arašídové máslo. Když mám ty narozeniny :D


Po lehkém obědě mi popřáli rodiče a společně jsme ochutnali dort, který byl vážně výborný. Letos jsme se s mamkou rozhodly, že dort poprvé péct nebudeme a objednali jsme ho z Caffe Opera. Nemám ráda těžké smetanové dorty, takže jsem zvolila lehčí tvarohový a všem moc chutnal.



Odpoledne jsem strávila pečením, které mě ovšem ohromně baví a užívala jsem si ho o to víc, protože jsem měla víc strávníků :D Pozvala jsem jen své opravdu nejbližší kamarádky a oslavily jsme tak narozeny ve čtyřech. No a protože jsem puntičnář, chtěla jsem mít krásnou oslavu a nakonec se musím pochválit, protože si myslím, že se mi to povedlo :D


První jsem upekla Oreo řezy, které jsem pekla večer předem, ale poznat to vůbec nebylo. Nevypadaly sice tak hezky, jak bych si představovala, ale i tam byly dobré. Recept TADY.


Na pití jsem koupila pro každou jeden Cider, které máme všechny rády.


Dále jsme napekla skořicové sušenky na které jsem použila mé oblíbené razítko. Dělala jsem je podle tohoto receptu, ale na můj vkus byly celkem málo sladké, takže bych příště dala více cukru. Ale i tak měly úspěch a snědly se všechny. 


Protože jsem "orazítkované" sušenky dělala jen z poloviční dávky, z druhé poloviny těsta jsem udělala cookies. Zkrátka jsem do těsta přidala jen nasekanou čokoládu a pekla o něco déle a měly snad ještě větší úspěch než sušenky.


K pité jsem připravila obyčejnou citronádu tzn. vodu s citronovou šťávou a trochou cukru. Nachystala jsem nám také alkoholické drinky, které jsem dělala podle tohoto receptu.


Nesměly chybět ani jahody v čokoládě. Pokud koupíte cukrářskou polevu jako já, je to rychlovka a zaručeně budete mít úspěch.


Nesměli chybět ani moji nejoblíbenější pizza šneci, kteří zmizeli ihned. Přidala jsem i nějaké křupky a nakonec samozřejmě dort.


Co se týče dekorací, jako "ubrus" jsem použila krepový papír a zbytek věcí jako papírové talíře, kelímky, míchátka, ubrousky a ozdobné kamínky jsem sehnala různě po papírnictvích. Skleněný poklop je z HM home, podnos pod sušenky z Pepca a modré ozdobné koule jsou DIY.


A samozřejmě nesměly chybět balónky.



Dostala jsem taky spoustu krásných dárků, spoustu květin a jeden speciální dárek o kterém bude samostatný článek, ale kdo je pozorný, už možná tuší :)


Od kamarádek a mé drahé polovičky jsem dostala knížky (musím se přiznat že Aňu už jsem stihla přečíst), úžasný kokosovo-ananasový nápoj (který už je vypitý), výbornou bonboniéru (ta je snězená) a čokoládu se sladidlem (to až budu mít výčitky z toho kolik jsem toho snědla a vypila).


Za penízky od babičky jsem si vybrala v klenotnictví nové náušnice, protože je neustále ztrácím a můj druhý pravý prstýnek.


A nakonec dárek od Yves Rocher - krásný řetízek s krystaly Swarovski. Musím říct, že týče dárků, tak Yves Rocher ze všech obchodů vede.

10 komentářů

  1. Všechno nejlepší :)
    Pěkně sis s tím vyhrála, já jsem nikdy takhle pěknou oslavu neměla, tak možná je nejvyšší čas s tím něco udělat. Moc ti závidím tu Aňu, doufám, že si ji taky brzo koupím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jee tak tedy všechno nejlepší- opožděně! :) Ten dort vypadá skvěle,také mám radši lehčí dortíky :) No to jste si musely s holkama užít,moc hezky si to připravila, sakra musím si jít udělat pizza šneky :D Krásné dárečky, Aňu jsem taky přečetla hned :D

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  3. Áááá, tolik skvělého jídla o.O musela jsi mít fakt úžasnou oslavu! :)
    eL

    OdpovědětVymazat
  4. uchvátilo mě hlavně to jídlo :D to je děsný, jaký mám teď chutě!
    ten dort je nádherný! a všechno nejlepší ♥ - dodatečně:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sbíhají se mi sliny, při pohledu na to jídlo :D. Krásný článek, dostala jsi pěkné věci :))
    http://nellylove99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.