February & March new in

15. 3. 2016


Hezký den všem!
Znáte ten pocit, kdy se vám nic nedaří a nejraději byste odjeli někam hodně daleko? Tak přesně proto nevyšel tento článek včera. Navíc se mi včera udělalo špatně, takže jsem na blogování neměla vůbec náladu. Nicméně jak jste si mohli všimnout, na konci února nevyšel pravidelný měsíční new in a to proto, že nebylo moc co ukazovat. Proto jsem se rozhodla ho spojit i s tím březnovým, protože vím, že do konce března si už nic nekoupím, ale určitě vám ukážu, co jsem dostala k narozeninám.

Mít narozeniny a mít členské karty do obchodů má svoje výhody a od Orsay jsem dostala narozeninovou poukázku na 120 Kč. V Osay mi přijde dost věcí předražených, ale tohle tričko mě zaujalo na první pohled a se slevou stálo něco kolem tří stovek.


Nedávno jsem šla na ples a urgentně jsem potřebovala černé baleríny, protože jsem v podpatcích jít nechtěla. Na nějaké dlouhé vybírání jsem neměla čas, takže když jsem na tyto narazila v Globus, kde stály asi stovku, prostě jsem je vzala i kdybych si je měla vzít jen párkrát, na plese posloužily dobře.


O tom, jak krásné věci se dají pořídit v Jysku jsem psala už samostatný článek ZDE.  Já jsem jsi při poslední návštěvě odnesla akrylový organizér, ve kterém teď skladuji šperky, a vysněný drátěný koš,  ve kterém mám role různých papírů a nemusím je tak konečně skladovat v šatní skříni. Každé za 250 Kč.



Malý nákup z rakouské drogerie Bipa po cestě z lyžování, o kterém jsem vám taky psala samostatný článek. Tvářenku od Catrice sežene i u nás, ale tento slavný korektor bohužel ne. Je sice dražší (10), ale musím říct, že je vážně skvělý, takže pokud budete mít možnost, určitě ho zkuste.


štětce Bon voyage set Nalepovací řasy jsem si kupovala na ples a je to vůbec má první zkušenost s umělými řasami. Kupovala jsem je i s lepidlem v DM dohromady asi za dvě stovky, ale s lepidlem rozhodně spokojená nejsem a moc dobře nedrželo. Matné linky od Catrice byly ve slevě za 55 Kč tak jsem je na zkoušku vzala. Ze začátku byly super ale asi po dvou týdnech začaly hodně vysychat a teď už kreslí pomalu méně, než ty co mám od Essence už asi půl roku. Za mě tedy ne. 


I když jsem v nedávném článku My haircare rutine psala, že na úpravu vlasů si moc nepotrpím, paradoxně se mi doma objevily dva nové přístroje. Prvném je fén, a teď se podržte, který je z Moebelixu. Dostaly jsme s mamkou poukázku na nákup a nic se nám nelíbilo, tak jsem vzaly fén, který už jsme vážně potřebovaly, protože ten co máme už má tak 10 let :D Zatím funguje dobře a navíc se mi moc líbí matný design. Druhou věcí je pak kulma od Remingtonu, kterou jsem dostala na vyzkoušení a bude o ní samostatný článek.

4 komentáře

  1. Pěkné věci. Zaujal mě ten koš, tohle vidím poprvé a každopádně to vypadá dost dobře. Blůza se mi líbí, na jaro se bude hodit. Orsay je poměrně drahý obchod ve kterém bčas nemají až takový výběr. Přesně takové baleríny do špičky sháním na jaro/léto ale nechce se za ně dávat majlant, škoda že Globus u nás nemáme ale i tak věřím že podobné někde seženu.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek, i předešlý o tom, co hezkého se dá pořídit v jysku :) Můžu se zeptat na název toho košíku? podobný sháním - jenomže se dnem, stejně jako má tento. V jysku už asi ke koupi nebude ale třeba se poštěstí jinde děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to bohužel nevím :( Každopádně nedávno jsem byla v Jysku a ještě ho tam měli tak se zkus podívat :) Podobné jsem taky viděla v Pepcu nebo HM home tak třeba ho někde objevíš :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.