Vlny jako ze salonu s kulmou Remington PROtect

29. 3. 2016


Krásné úterý všem!
Dlouho jsme tu neměli žádnou recenzi, a proto bych vám dnes ráda ukázala tuto kulmu, kterou jsem nedávno dostala na vyzkoušení. V nedávné haircare rutině jsem zmiňovala, že na úpravu vlasů si moc nepotrpím a už tu je další vlasový článek :D Nicméně vlny mám opravdu ráda a kulmu s širším průměrem než mám doma jsem si stejně chtěla v budoucnu pořídit, tak jsem moc ráda, že se mi dostala do rukou právě tato.


Co kulma umí?
Díky technologii Hydracare kulma natáčí vlasy pomocí studené páry, která by měla vlasy hydratovat a bránit tak jejich poničení. Povrch kulmy je navíc vyroben z keramiky napuštěné směsí kondicionérů s keratinovým, arganovým a makadamovým olejem, která by měla zajišťoval lesklé vlasy bez krepatění.

Šířka kulmy je 25 mm a má pět teplotních stupňů, kdy maximální teplota je 220 stupňů. Co hodně oceňuji je super rychlé nahřívání, které trvá jen 30 sekund! Navíc ke kulmě dostanete žáruvzdorné pouzdro, takže nemusíte čekat, než kulma vychladne. Co se týče vzhledu, tady není moc co popisovat. Kulma má jednoduchý design, což se mi moc líbí, stejně jako ta super barva.



Na fotce u mého palce můžete vidět průhlednou část kulmy, která slouží jako nádobka na vodu pro funkci Hydracare. Pokud máte tuto funkci zapnutou, bliká vám na kulmě modré tlačítko a na displeji vidíte aktuální nastavenou teplotu, kterou můžete regulovat tlačítky na boku. Dá se ovšem používat i bez této funkce, v tom případě vodu nepotřebujete. Kulma má i skřipec, kterým můžete vlasy přichytit, ale já sama ho nepoužívám, protože to s ním neumím :D


A tady už můžete vidět výsledek. I když mi chvilku trvalo, než jsem se s kulmou naučila zacházet a pár prstů jsem si popálila :D nicméně musím říct, že jsem s výsledkem moc spokojená. Co se týče výdrže, vlny mi s lehkým zafixováním vydržely celý den, ale skoro stejně dobře držely i bez fixace a další den jsem měla vlasy stále lehce zvlněné.

Pokud by vás zajímalo porovnání s mou druhou kulmou od Remingtonu - Ci95 Pearl, tak pokud máte vlasy dlouhé zhruba jako já, rozhodně bych vám doporučila si trošku připlatit a koupit si tuto. Přijde mi, že vlasy přece jen tolik neničí a celkově se s ní lépe manipuluje. Navíc mě osobně, i když jsem se toho bála, mi vlny natočené touto kulmou s širším průměrem přijdou hezčí.


2 komentáře

  1. Také mám radši větší vlnky :) Moc se mi líbí ta schopnost Hydracare, chtěla bych ji zkusit u žehličky :) Taky neumím přichytit skřipec! :D Dělá moc pěkné lokny :)

    Jinak zvu tě ke mě na blog na mojí GIVEAWAY! :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásné vlásky, já mám vlasy krátké, takže si takové vlnky nevykouzlím, ale tobě moc sednou!
    Beauty by K. - soutěž

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.