What I want to buy in 2016? / Dream wishlist

29. 1. 2016


Ahoj všem!
Tak jsem se rozhodla, že si sestavím svůj wishlist na rok 2016 no a on se z něj nakonec vyklubal spíše dream wishlist, protože abych si všechna má přání splnila, zřejmě bych musela vykrást banku :D Nebudu to tedy dál zdržovat a vrhneme se rovnou na to.

Nakupování dekorací do pokoje mě nepřestane bavit nikdy. Určitě si plánuju pořídit novou lampu na noční stolek. Líbí se mi tyto se skleněnými "kuličkami", ale tuším, že u nás nejsou k sehnání. Nutně také potřebuju nové pořadače, protože ty mé staré,papírové už dosluhují a vzhled taky není nic moc. Dlouho také toužím po cotton balls což jsou prostě jen kulatá světýlka, protože světýlka já můžu celoročně. Na sedačce i chybí nějaká pěkná chlupatá deka, do které bych se mohla pořádně zachumlat. No a k navodění správné atmosféry nesmí chybět svíčka. Vosky od Yankee candle jsem si zamilovala, a rozhodně bych chtěla i nějakou svíčku, nejlépe ve variantě Decoru. A polštáře jsou taková menší závislost, takže těch není nikdy dost, určitě potřebuju ještě nějaký menší na sedačku, ale moc se mi líbí i polštáře "Dance all night, sleep all day", které bych měla samozřejmě v posteli. Další závislostí jsou hrnečky. Bílý s vyrytým logem Starbucks sháním už strašně dlouho a stále ho nikde nemají a stejně tak se mi strašně líbí hrnečky s ocásky. Drátěný košík bych využila na role barevných papírů z kterým tvořím a které doposud skladuju v šatní skříni :D 

Přesouváme se ke kosmetice. Co si rozhodně plánuju koupit (a už jsou dokonce na cestě) jsou štětce. Dlouho jsem přemýšlela jakou značku zvolit a nakonec jsem se rozhodla pro Zoevu, ale o tom víc v samostatném článku, který určitě bude. Taky se mi zalíbila metalická kolekce štětců od Makeup Revolution, což je o něco levnější alternativa metalických štětců od Real Techniques, kde každý štětec stojí kolem tisícovky a alespoň jeden od Makeup Revolution bych si chtěla pořídit. Z kosmetiky mám už dlouho na wishlistu tvářenku od Benefitu - Dallas. Co bych si dál určitě chtěla pořídit je konturovací paletku od Sephory, protože trio s tvářenkou a rozjasňovačem, co od Sephory mám používám opravdu každý den. V poslední době mě taky hodně zaujal korektor Naked skin od UD. Pokračujeme na doplňky. 

V Deichmannu se mi hodně zalíbila tato mini kabelka, kterou jsem už několikrát obhlížela. Potřebovala bych taky novou peněženku, protože ta moje je už hodně ošoupaná a trochu i zničená. Určitě bych chtěla investovat do nějaké kvalitnější, kožené a v černé barvě. Z doplňků jsem si hodně oblíbila prstýnky a ten co mám ani nesundávám. Mám ráda jednoduché, jen s malými kamínky takže by se mi líbil určitě nějaký další. No a když už je to ten dream wishlist, nesmí samozřejmě chybět ani pandora náramek, který zažívá velký boom, ale mě se prostě strašně líbí. Ocenila bych taky nový objektiv na zrcadlovku na který si stále nejsem schopná našetřit :D Chtěla bych makro objektiv a zatím mě nejvíc zaujal Tamron AF 70-300mm tak uvidíme. A když už jsme u těch objektivů, ráda bych vyzkoušela ty na telefony, které seženete na Aliexpressu nebo Ebay už od stovky. No a nebyla bych to já aby tu nebyly jedny boty a samozřejmě knížka. 14 000 things to be happy about se mi hrozně moc líbí a přijde mi to jako skvělý nápad. A co se týče bot, zamilovala jsem se do Adidas superstar Stan Smith  v rose gold barvě, který byly bohužel limitka a už nejsou k sehnání. Nicméně přesto, že Adidas boty moc nemusím superstary se mi líbí moc.

Pokud se divíte, že se tu neobjevilo žádné oblečení, tak tam žádné vysněné kousky nemám. Jediný, který bych možná mohla zmínit je šedá mikina od Calvina Kleina, která se mi strašně líbí a je to pro mě opravdu TOP kousek. Tak to je konec dnešního, velmi vyčerpávajícího článku. a vy si užijte víkend.

6 komentářů

  1. Krásné věcičky,ať se ti to hlavně splní! :) Také miluji polštáře můžu jich mít pod sebou klidně 100 :D Ten hrníček Starbucks mám doma a kupovala jsem ho na Ebay :) Jee tak to se těším na recenzi štětců od Zoevy,ta metalická řada od Make-up Revolution London se mi taky hrozně líbí ani na mém Wishlistu Superstary nechybí :D

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SOuhlasím :D Jéé tak to se tam po nich kouknu...děkuju za tip :) Recenze určitě bude, ale nejdříve je chci pořádně vyzkoušet :)

      Vymazat
  2. Skvelý wishlist, brala by som hneď miekoľko kúskov ako obliečky na vankúše a YC je už klasika. Potom by som sa určite nenahnevala Zoeva štetcom a tiež tvárenke od Benefitu a kontúrovacej paletke od Sephory, Mia ju veľmi ospevuje a tak ma láka čím ďalej tým viac :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za hezký komentář a musím jenom souhlasit :)

      Vymazat
  3. krásny wishlist, našla som sa v ňom tiež :)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.