Letošní předsevzetí a co to loňské?

5. 1. 2016

Krásný den všem.
Vy tento článek budete sice číst až v lednu, ale já ho píšu teď, v polovině prosince pár minut před půlnocí. Proč? Protože se mi chce, protože tohle je jeden z článků, který nenapíšete jen tak, protože co se týče mé kreativní tvorby nejlepší nápady mám když už vím, že danou věc opravdu musím udělat. Přesně z toho důvodu píšu slohovky noc před odevzdaním a díky tomu se mi (většinou) povedou. Jsem ten typ, který dokáže něco tvořit jen když má kreativní náladu nebo spěchá, nemůže to ho posadit k počítači a říct "a teď piš". To jsem ale trochu odbočila. Když přemýšlím nad rokem 2015, byl to pro mě rok plny změn. Nemůžu říct ze utekl rychle, protože mám pocit, ze běžel přesně tak rychle, jak mel. Byl to rok plny změn ve spoustě věci. Ujasnila jsem si, co bych chtěla v budoucnu dělat, přestěhovala jsem se, zhubla a následně zase přibrala, ve spoustě věci v kterých jsem neměla jasno jsem se našla, poznala jsem nové lidi a bez některých si už svůj život ani nedovedu představit. Když se koukám na svá předsevzetí z minulého roku dá se říct, ze jsem je všechny splnila a některá pak následně porušila. Letos se na to dívám jinak. Mé předsevzetí by se dalo shrnout do jednoho a znělo by nějak takhle "žít život na plno a tak, abych byla šťastná" ano, i tohle byla jedena z věcí, v které byl rok 2015 jiný, ale celkově ho hodnotím jako moc dobry. Ovšem v našem životě potřebujeme kromě velkých cílů i ty malé a ty se vám tu pokusím sepsat.

Už třetím rokem vám tu ukazuji svá novoroční předsevzetí a letošní rok samozřejmě nebude výjimkou. Na to z minulého roku se můžete podívat tady a přiznám se, že jsem ho celkem odflákla. Každopádně letos nic nechci ponechat náhodě a sepsala jsem si jich poměrně dost. A jak dopadla ta z minulého roku? To se zjistíte, když budete číst dál.

Více číst

Minulý rok jsem toho přečetla určitě víc než ten předminulý, ale i tak mám stále co vylepšovat. Přece jen je čtení už od malička moje oblíbená činnost a doma mi některé knížky leží nepřečtené třeba už déle než půl roku, což mě hrozně mrzí. Letos se tedy snad na to pořádně vrhnu a budu číst i něco jiného než povinnou četbu. Ráda bych taky začala číst v angličtině, tak snad se odhodlám.


Udělat řidičák

S blížícími se osmnáctými narozeninami se nemůžu dočkat toho, až si konečně udělám řidičák tak mi držte palce, ať to zvládnu na první pokus.


Vypracovat maturitní otázky

Ano, ano tolik obávaná maturita se blíží. Čeká mě to sice až příští školní rok, ale i tak bych si letos ráda vypracovala alespoň polovinu maturitních otázek, ať toho ve čtvrťáku nemám tolik.


Kreslit

I kreslení má spojitost se školou. Mým snem je studovat architekturu, kde se samozřejmě dělají talentové zkoušky a už je nejvyšší čas začít opravdu pravidelně kreslit, tvořit díla do portfolia a trénovat přijímačková témata.


Cvičit a zhubnout

Typické předsevzetí, které tu bylo i minulý rok. Dokonce se mi ho podařilo dodržet,ale k mému nemilému překvapení i pracně shozených 5 kilo zpátky nabrat plus i něco navíc. Nechci už ale nic ponechávat náhodě a za peníze od babiček jsem si koupila měsíční permanentku do fitka a musím říct, že mě to zatím opravdu baví tak snad se dostaví i nějaké výsledky.


Více pít

I toto předsevzetí přetrvává z minulého roku a i minulý rok se mi ho povedlo nějakou chvíli dodržovat tak snad to letos bude lepší.


Maličkosti pro hezčí den


zorganizovat si pokoj - to mě snad nikdy nepřestane bavit. V pokoji mi navíc ještě stále chybí pár kusů nábytku takže ještě budu všechno znovu přerovnávat abych byla naprosto spokojená.
vyvolat fotky - ano ja vím, pořád jsem je nevyvolala, ale letos se polepším, slibuju
udělat si občas čas jen sama pro sebe - minulý rok ho moc nebylo a ono to opravdu není na škodu si odpočinout a pečovat jen sama o sebe
omezit sladké - minulý rok se mi povedlo sladké dost omezit, ale stále je na čem pracovat




3 komentáře

  1. Moc pěkný článek :)

    Já si na letošní rok žádné výrazné předsevzetí nedala. Maximálně stejně jako ty - být spokojená s tím co mám a být více sama sebou (ke své vlastní spokojenosti).

    Jsem si ale jistá že to co sis uložila za úkoly pro tento rok určitě zvládneš a za rok budeš psát článek o tom jak máš ze sebe radost :)

    catherinexblack.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná předsevzetí, myslím, že jsi k tomu přistoupila rozumně :) je hezké a správné dělat příjemné a dobré věci pro sebe :)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.