Top cosmetics products 2015

13. 1. 2016


Krásný den všem!
Stejně jako minulý rok vám přináším rekapitulaci za uplynulý rok a přehled toho nejlepšího z kosmetiky, co jsem minulý rok vyzkoušela (tu z minulého roku si můžete přečíst TADY). Letos jsem měla poměrně štěstí na dobré produkty a zklamaná jsem byla opravdu jen párkrát. Přiznám se že letos jsem se v líčení příliš nevyžívala nebo spíš mi na něj nezbývalo ráno příliš času. Když se ale naskytla příležitost o to víc jsem si to užívala. Také jsem našla odvahu na červenou rtěnku, kterou nosím při výjimečných nebo slavnostnějších příležitostech a určitě plánuju nějakou výraznější rtěnku ještě přikoupit.

PS: Tento článek píšu už asi čtvrtý den, ano ano, ve škole je toho teď opravdu hodně. Naštěstí to už tento týden příští týden skončí . 


Mými nejoblíbenějšími stíny byl Catrice Velvet Matt č.040 a Aura  Divane eyes č.62, který jsem si dovezla z dovolené v Černé Hoře. Oba mají skvělou pigmentaci (Aura menší, což je právě důvod proč mi tolik vyhovuje) a jsou to stíny, které nosím na denní nošení. Výdrž moc posoudit nemůžu protože mám mastná víčka a slévají se mi všechny stíny, ať už od UD nebo tyto.


Po špatné zkušenosti se suchým šampónem od Baley jsem už šla na jistotu a koupila jsem si tolik opěvovaný Batiste a rozhodně nelituju. Nemůžu tedy říct, že mi voní, ale vůně není nijak hrozná a po použití moje vlasy opravdu vypadají skoro jako umyté a efekt vydrží celý den. Je opravdu skvělý a jiný suchý šampon ani zkoušet nepotřebuju.


Tohle trio jsem si zamilovala hned když jsem ho viděla na blogu u Mii. Už jsem si myslela že ho mít nebudu, ale nakonec jsem se dostala do Prahy a když jsem ho v Sephoře viděla, bylo jasné, že ho musím mít. Je to pro mě takový univerzální produkt který zároveň slouží jako tvářenka, tvář rozjasní, a vykonturuje. Trio jsem si naprosto zamilovala a prakticky na tváře nepoužívám nic jiného. V budoucnu si plánuju pořídit i to krásné konturovací trio, ale to až někdy příště.


Univerzální záležitost naprosto na všechno. Můžete ho použít na vaření, na vlasy, na tělo a pokaždé vám udělá skvělou službu. O zázračných účincích kokosového oleje jste určitě už všichni slyšeli a pokud ne, na internetu najdete spoustu článků. Tento už mi došel takže si hned poběžím pro další.


V drogeriích se konečně objevil čistič na štětce. V Olomouci bohužel nebyl k sehnání, ale nakonec jsem ho ulovila jen párkrát použitý na Vinted. Je to můj první čistič na štětce takže moc nemůžu posoudit. Každopádně svou službu dělá dobře a jediné, co bych mu vytkla je ta ne moc hezká vůně. 

Přiznám se, že o pleť se moc nestarám, ale tento peeling mám opravdu ráda. Částečky v něm nejsou moc jemné ani moc hrubé a navíc má takovou tužší konzistenci, která mi naprosto vyhovuje a pleť je po něm krásně hebká.


Letošní novinku mezi řasenkami Last sensational od Maybelline si oblíbila dokonce i Zoella a opravdu je naprosto skvělá. Předčí i moji oblíbenou Rocketku a pasuji ji na nejlepší řasenku, kterou jsem zatím vyzkoušela, Krásně prodlouží a zahustí řasy, neopadává a je prostě jedním slovem skvělá.

Pudr od Astoru jsem si spíše koupila jen tak, ale překvapil mě.  Hezky drží, matuje a  nedělá šupinky. Za mě teda pecka.


Za rok 2015 jsem si oblíbila spíše neutrální a červené laky, než nějaké barevné. Colorama č.75 je krásná klasická červená,mým nejoblíbenějším nude lakem se stala Maleta č.36 což je nádherná studená nude barva a oblíbila jsem si i lak od Lorealu Wax effect z limitky Fifty shades, který dostojí svému jménu a opravdu dělá takový voskový efekt. Všechny laky krásně kryjí ve druhé vrstvě, mají dobrou pigmentaci a vydrží poměrně dlouho.



O této top dvojce, kterou už mám poněkolikáté jsem psala samostatný článek, takže pokud vás to zajímá, koukněte SEM


Zatím jeden z nejlepších šamponů, který jsem kdy zkusila. Bohužel se k němu budu muset vrátit zas po delší době protože když mám některý šampon víckrát, přestává na mě "fungovat". Každopádně mi ale dělal opravdu krásný objem, vlasy jsem měla hebké, lesklé a musela jsem je umývat o den později než u obvyklých šamponů.


Má první výrazná rtěnka, kterou nosím spíše na výjimečné příležitosti. Kate Moss č.111 od Rimmelu je klasická červená, která se hodí opravdu na jakoukoli příležitost. Má saténový až skoromatný finish, skvělou pigmentaci, dlouhou výdrž a ze rtů mizí rovnoměrně. Za mě tedy skvělá rtěnka a rozhodně ne poslední z této řady.


Naked basic 2 je moje vysněná a první paletka od UD, kterou jsem si udělala radost za peníze od babiček z minulých vánoc. Po jiných stínech už skoro nesahám. Dokonce jsem o ní psala samostatný článek, který si můžete přečíst TADY.


Rozhodla jsem se kromě mé stálice gelu od Alverde vyzkoušet něco nového a to tento gel od Essence a rozhodně nelituju. Není to sice stále úplně ideální produkt a chci vyzkoušet gely i od dalších značek jako Maybelline, Loreal, ale za mě je lepší než ten od Alverde. 


Moje dlouho vysněná tvářenka která si nakonec ke mě cestu našla. Opět je o ní samostatný článek TADY, takže se tu dále nebudu rozepisovat.


Nakonec tu mám dobře známý Match perfection. Nepředčí sice můj nejoblíbenější True match od Lorealu, ale za mnohonásobně nižší cenu dostanete opravdu skvělý produkt, který vám zakryje všechny nedokonalosti a nedělá na obličeji žádnou neplechu. Jediné co mě na něm trochu mrzí je na mojí pleti kratší výdrž, ale to je samozřejmě indivuální.

Jaké jsou vaše top produkty?



6 komentářů

  1. Make-up od Rimmelu je také jeden z mých Top make-upů :) Tri od Sephory vypadá také dobře!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  2. Mám doma od Cleanu vodu na čištění pleti a jak se přiblížím k očím, tak začnu slzet. Obsahuje asi hodně alkoholu a to mi nedělá dobře, ale ten peeling by mohl být fajn.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Clean vodu jsem zkoušela taky a měla jsem stejný problém, každopádně peeling mi nic podobného nedělá a je vážně super :)

      Vymazat
  3. Cistic na stetce a sampon Batiste si taky planuji poridit :) A tenhle Makeup od Rimmelu patri taky mezi me oblibence. Naked paletka me taky moc laka, rada bych si ji nekdy poridila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě ji zkus...letos jsem ji používala snad ze všech stínů nejraději :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.