Lanvin Eclat D'Arpege

20. 1. 2016



Krásný den všem.
Tak už jen pár dní a mé školní utrpení zase na chvíli skončí. Teda ty předpololetní, ty předmaturitní ( i když maturuji až příští rok), kreslící a příprava portfolia teprve začnou. Proto tu dnes pro vás mám takový oddechový článek. Nová vůně se už stala tradičním dárkem, který každoročně najdu pod stromečkem. Vůně vybírám nerada, a proto jsem to ráda nechávala na Ježíškovi, který vždycky vybral dobře. Letos mě to ovšem neminulo, protože si Ježíšek prostě nevěděl rady. O to horší bylo, že před Vánoci je v parfumeriích prakticky narváno a cítíte cokoli jiného, než parfém který právě chcete vyzkoušet. Nakonec to naštěstí proběhlo celkem rychle a já jsem s výběrem naprosto spokojená.

Vůně popisovat neumím a navíc na každém voní určitý parfém trošku jinak, proto níže najdete oficiální popis, ale i tak se vám ji pokusím nějak popsat. Je to svěží, lehká vůně ideální na denní nošení. Já v ní nejvíce cítím květiny s náznakem citrusů. Vůně je to opravdu velmi ženská vydrží celý den, i přesto, že to není parfém, ale parfémová voda. Flakonek i celkové balení se mi moc líbí, i když mi tyto kulaté lahvičky přijdou celkem dost nepraktické.Parfém seženete zhruba od 800Kč za 100ml.



Lanvin Eclat D´Arpege je kouzelná vůně určená výhradně pro ženy. Nádherný design flakónku vystihuje vůni samotnou. Opojná, sladká, radostná. Buďte taková i vy s parfémem Eclat D´Arpege. Opravdu kouzelné esence šeříku s květy broskví v kombinaci se svěžími vůněmi zeleného čaje a červené pivoňky. To je čirá radost ze života. Nechte se okouzlit i vy lehkými květinovými tóny jara. Takový je Lanvin Eclat D´Arpege, parfém vytvořený pro výjimečnou ženu.
Vstupte do zahrady opojných vůní. Zamilujte se do radosti z prostého bytí a nechte si navodit chvíle radosti z vlastní čistoty a krásy. Parfémy vybrané francouzské značky Lanvin jsou známé a vysoce oblíbené po celém světě již od roku 1924. Vyzkoušejte si pocit štěstí a krásy s famózní vůní Lanvin Eclat D´Arpege.

Složení

Hlava

citron, šeřík

Srdce

pivoňka, vistárie, osmanthus, broskev, čaj

Základ

cedr, ambra, pižmo



6 komentářů

  1. Už jsem o této vůni slyšela a zatím si ji všichni pochvalovali, takže možná ji pořídím.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minimálně ji určitě vyzkoušej někde v parfumerii :)

      Vymazat
  2. Na téhle voňavce se mi líbí hlavně ten tvar,když jsem si k ní přičuchla tak jsem cítila také citrus,ale já bohužel takovéhle silné voňavky nemůžu mít,hned mě z nich rozbolí hlava :/

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě každý má rád trošku něco jiného...vůně jsou hodně specifické :)

      Vymazat
  3. Lahvička vypadá moc hezky, ale přesně jak píšeš ty - neumíš vůni popsat a jí si podle popisu neumím představit. Ale vím že šeřík mi smrdí, protože jako dítě jsem na něj měla alergické reakce :)
    Vůně také dostávám ráda, ale vždy mě svým způsobem zamrzí, když mi někdo dá nějakou lacinou adidasku, protože je nemám ráda. Většinou ani nerozbaluji krabičku a potom je dám někomu dalšímu. Přítelova sestra je takový hodně sportovní typ, pořád je v pohybu a má je ráda, tak si je šetřím pro ni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu,podle popisu si vůni nikdo nepředstaví a nejlepší je stejně si ji sám ovonět. S tou adidaskou naprosto souhlasím, buďto pořádnou vůni a nebo existuje spousta jiných krásných dárků.Děkuji za komentář :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.