What I got for Christmas | 2015

30. 12. 2015


Krásná den všem!
Užili jste si Vánoce? Taky už máte po krk cukroví? Těšíte se na silvestra? Za sebe musím říct, že odpověď na všechny otázky by byla ano. Letošní Vánoce navíc byly trochu výjimečné. Poprvé jsme je oslavili v novém domečku a byly to snad jedny z nejlepších Vánoc pro mě vůbec. Letos jsem jsi opravdu užívala spíše tu vánoční atmosféru a i když jsem upřímně moc dárků nečekala, něco se pod stromečkem samozřejmě našlo.

První tu mám dárek od sestřičky, která Vánoce tradičně slavila s námi. Od Ježíška jsem si "objednala" wishbone od holek z Czech Chicks. Můj první wishbone byl z ebay a od té doby jsem si je opravdu zamilovala. Původně jsem chtěla ten od Marca Jacobse, ale ten bohužel přestali vyrábět, takže jsem si přála tento a vůbec nelituju. Navíc přišel krásně zabalený.


Klasikou je pak parfém, který už dostávám každý rok. Letos jsem Ježíškovi napověděla, že bych si přála tento od Lanvin a čekal na mě pod stromečkem.


Šál není nikdy dost a velkých tartanových už vůbec ne. Už se těším jak se do ní zachumlám.


Největším dárkem, který jsem pod stromečkem našla jsou lístky na koncert Hanze Zimmera. Koncert se koná sice až v květnu, ale předprodej začal už v listopadu. Každopádně Hanze úplně zbožňuju, takže letos nejlepší dárek. Knížka samozřejmě taky nemohla chybět. Johna Greena mám moc ráda a tahle mi chyběla do sbírky a už jsem ji dokonce stihla přečíst.


Věcí kterou jsem jsi už strašně dlouho přála je kulma na vlasy. Letos se mi konečně přání splnilo a dostala jsem tuto od Remingtonu. Premiéru bude mít už zítra na silvestra a časem třeba bude i nějaká recenze.


Další klasika pod stromečkem - pyžamo. Tentokrát Ježíšek vybal opravdu dobře. Jednoduché bíle s kostkovanými nohavicemi.


Posledním dárkem od rodičů bylo jako minulý rok 3D puzzle a opět bylo zdoláno už 24. večer :D. Už se těším jak se na Big Ben pojedeme jednou podívat.


Když se mě kamarádka zeptala, co chci k Vánocům, má odpověď byla jasná - vosky do aromalampy od Yankee candle a musím říct, že vybrala skvěle. Taky moc dobře ví, že záložek není nikdy dost a tato je opravdu pěkná.



Nejlepší knížka! Od nového roku konečně musím začít pořádně kreslit. Mám kolem sebe lidi, co mě prostě znají.


Nejlepší trenky na spaní od nejlepší kamarádky. To se bude spinkat, miluju ten potisk! Pokud neznáte českou značku Elka, určitě koukněte na jejich stránky protože tyhle nejsou rozhodně moje poslední. 

4 komentáře

  1. Ah, ta šála je naprosto nádherná! Také takovou podobnou sháním, ale zatím jsem nenašla takovou, která by byla podle mých představ. :) A ty trenky jsou také perfektní! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas...taky jsem dlouho podobnou sháněla ale nakonec si ke mě cestu našla :)

      Vymazat
  2. Dostala jsi krásné dárky, do sněží a sněží se co nejdříve začtu :)
    http://nellylove99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dékuju :) určitě začti je to skvělá oddechovka, navíc když už konečně i venku sněží :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.