Christmas is here: inspiration, favourite songs, films, wishlist

18. 12. 2015


Krásný den všem, 
tak už tu za pár dní máme Vánoce. Už máte všechno hotovo? Já musím říct že až na nemoc si to předvánoční období moc užívám. S dárky jsem problém neměla, což mě dost překvapuje, ale šlo to tak nějak samo. Zabalené jsem je měla už druhou adventní neděli. Pečení je pro mě radost, takže jsem každý víkend něco upekla a stejně to do Vánoc nevydrželo :D Dokonce i perníkovou chaloupku letos opět máme a také jsem zkoušela cukr(free)oví a je bylo výborné. Vánočních trhů jsem si taky užila dost i punč nesměl chybět. Jen ten sníh stále nikde, ale udělali jsme si vánoční náladu alespoň doma, světýlka, vánoční hvězda, ozdobené větvičky chvojí to přece nesmí chybět. Dnes zůstaneme na té příjemné vlně a ukážu vám, co si přeju od Ježíška já, mé oblíbené vánoční písničky, filmy a celým článkem vás budou provázet koláže, které jsem vyrobila z fotek z Pinterestu.


A co si tedy přeju od Ježíška já?
Hanz Zimmer- jedním z největších dárků je lístek na koncert Hanze Zimmera. Kdo sleduje filmy, tak jeho písničky určitě zná, protože se objevují prakticky ve všech filmech. Jsou to písničky pouze melodické, ale opravdu krásné. Bohužel lístky nejsou vůbec levné. Tento dárek už tedy mám jistý, protože předprodej začal už na začátku listopadu. Alespoň si ale vánoční dárky užiju i v květnu :D
Parfém- Je u mě takový tradiční vánoční dárek. Můj Versace bright crystal mi už skoro došel, takže se těším na nový. Nejvíce bych si přála Chanel Mademoiselle, ten ale asi zůstane zatím pouze přáním, ovšem proč to nezkusit že?
Knížky- U mě nesmí chybět. Objevují se pod stromečkem snad každý rok, od té doby co umím číst a vždycky mě potěší. Na wishlistu jich mám několik, ale určitě potřebuji Sněží,sněží od Johna Greena.
Šála- Protože šál není nikdy dost. Nějaká velká, huňatá do které bych se mohla pořádně zabalit. Nejlépe samozřejmě kostkovaná tak, aby se hodila k mému šedému kabátu..
Wishbone- Můj za pár korun z ebay už dosloužil a hodil by se nějaký lepší kousek. Jeden mají na svém eshopu holky z CzechChicks, nejlépe samozřejmě ve stříbrné barvě.
Hrnečky- Už dlouho mám zálusk na tyto roztomilé s ocáskem, stejně tak jako na bílý hrneček od Starbucks s jejich vyraženým logem, který pořád ne a ne sehnat.
Trenky El-ka- Ty nejroztomilejší trenky na spaní od české značky El-ka. Tyto s knírky se mi líbí nejvíc, ale mám zálusk i na další. Mají spoustu vzorů, tak na jejich eshop určitě mrkněte.
Štětce. potřebuju jako sůl. Zatím nejsem vůbec rozhodnutá, jakou značku zvolit. Přemýšlím mezi Hakuro, Zoeva, Petralovelyhair a Real Techniques.
Kulma- si přeji opravdu hodně dlouho. Doteď jsem žádnou neměla, tak už by bylo na čase to napravit. A když už, tak chci vsadit na kvalitu, takže bych volila osvědčené značky jako Rowenta nebo Remington.
Power banka- Ta se neztratí nikdy. Občas zůstávám mimo domov prakticky celý den a odpadly by stresy z toho, že mi baterka v telefonu nevystačí na cestu domů. Takže kdyby Ježíškovi zbyly peníze, tohle bude jasná volba :D 


Přiznám se, že na české vánoční písničky už jsem celkem zanevřela. Z velké části to bude asi tím, že je před vánoci slyšíme úplně všude. Ty anglické mám ovšem stále moc ráda a jiné už neposlouchám a tady jsou mé nejoblíbenější.



Z mích oblíbených filmů nečekejte nic speciálního. Sám doma je pro mě taková klasika, každký rok koukám na všechny díly znovu, stejně jako Láska nebeská, to je snad můj nejoblíbenější vánoční film vůbec. U nás doma taky zbožňujeme Pelíšky a i když známe všechny hlášky nazpaměť, každý rok se u toho nasmějeme. Z pohádek mám ráda od malička Polární expres, ale i třeba pohádku tuším z minulého roku Vánoční koleda. Na boží hod vánoční pak každoročně ráno koukáme na Anděla páně.



2 komentáře

  1. Já také raději poslouchám americké koledy, ale někdy i ty české. Sám doma klidně stihnu skouknout během Vánoc 3x :D
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už právě ty české poslouchám jen na štědrý večer :D Teda! Tak to my už pak koukáme na ty české klasiky ale Sám doma je stejně nejlepší :D

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.