Zimní new in

15. 12. 2015


Krásný den všem! 
Dlouho tu nebyl žádný new in. Pravdou je, že jsem v poslední době prakticky nenakupovala a když už ano, byly to dárky nebo doplňky do mého nového pokoje. Navíc kvůli stěhování na nákupy nebyl ani čas. Ani dnes tu toho nebude moc, ale v příštím new inu se koukneme, co jsem dostala k Vánocům.

Potřebovala jsem novou řasenku a když jsem viděla v DMku tento set za 250 Kč tak proč ho nezkusit. Řasenku jsem zatím nezkoušela, ale pudr za mě zatím nic moc. Má na mě moc silnou vůni po růžích a přijde mi, že jde na obličeji až moc vidět. Už před nějakou dobou mi došel můj gel na obočí od Alverde a protože se gelů na obočí v drogeriích v poslední době objevilo poměrně dost, rozhodla jsem se je všechny postupně vyzkoušet.  Tento od Essence je za mě zatím super. Tak jsem konečně i já vyzkoušela slavné EOS balzámky a velmi mile mě překvapily, zatím snad nejlepší balzám ,jaký jsem kdy měla a ta vůně! ChupaChups balzám jsem dostala jako dárek a taky je super.


Nejlepší máslíčko na zimu od značky Cien z Lidlu. Seženete ho asi za stovku a voní krásně po kakau. Navíc má super nádobu, kterou můžete dál využít.


Zjistila jsem, že pečující kosmetiku celkem nerada obměňuji. Došel mi ovšem můj čistící gel od Avene a protože není zrovna nejlevnější, rozhodla jsem se vyzkoušet levnější alternativu od Neutrogeny. Dál už je to pak klasika. Sprcháč od Adidas stejně jako deodorant, které mi sedí ze všech deodorantů zatím nejvíc.


 Nutné doplnění šatníku. Zjistila jsem velkou absenci džín, takže jsem si musela hned jedny koupit, tyto jsou z C&A a pravděpodobně si skočím ještě pro jedny, které tam mám vyhlídnuté. a co je na doma lepšího než tepláky, tyto jsou z Terranovy. Nakonec ještě jeden super úlovek z Terranovy, čepice za 60Kč ve slevách.


Trend šněrovacích triček se mi líbil hned. Dlouho jsem ale žádné nemohla sehnat, takže když jsem uviděla v New Yorkeru a navíc v mé oblíbené barvě, nemohla jsem ho tam nechat a přemýšlím, že si koupím ještě jedno třeba v béžové barvě.


Novou lyžařskou bundu jsem potřebovala jako sůl. Už pár let se na lyžích držím kombinace černá-bílá takže tato byla láska na první pohled a navíc má kožíšek! Je z Hervisu od značky Benger. 

2 komentáře

  1. Krasne novinky, gel na oboci Essence taky pouzivam a mam ho moc rada a telove maslo z Lidlu si chci poridit uz dlouho :) Budu rada, kdyz das vedet jaka je ta Neutrogena, nevypada spatne :)

    OdpovědětVymazat
  2. neutrogenu bych rada vyzkousela.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.