Kakaové mini bábovičky

25. 4. 2016


Krásný den všem!
Po delší době, mám pro vás jeden video recept. Příští článek budete číst, když už já budu ve Španělsku a určitě vám pak udělám nějaký článek a ještě vám prozradím, že pro vás chystám jednu menší giveaway, takže se určitě máte na co těšit.

PS: toto video jsem natáčela ještě den před Velikonoci :D Ano, jsem ostuda, že jsem se dokopala k tomu, ho sestříhat až teď.



Suroviny:
3 vejce
kypřící prášek
125g hladké mouky
125g cukru moučka
125g másla
125g tvarohu

Smícháme máslo,cukr, žloutky a tvaroh. Vše vyšleháme a přisypeme mouku a kypřící prášek. Z bílků vyšleháme sníh a vše smícháme. Kdo chce, může přidat kakao jako jsem to udělala já.. Naplníme formičky a pečeme v předehřáté troubě na 180 stupňů asi 20 minut.


Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.