Hanowa watch

7. 4. 2016


Krásný den všem!
V mém narozeninovém článku jsem vám slíbila, že ten nejlepší dárek (i když skvělé byly samozřejmě všechny) vám ukážu v samostatném článku a ano, jsou to tyto krásné Hanowa hodinky, které jsem si úplně zamilovala! 

Když jsem byla menší, tak jsem asi od 8 let nosila hodinky. Nosila jsem je dlouho, i když jsem měla asi rok pauzu. Když se blížily mé 14. narozeniny, byla jsem v tu dobu bez hodinek jak bez ruky, takže není divu, že jsem si přála nové, nějaké "dospělejší". Od nástupu na střední, jsem ovšem na hodinky úplně zanevřela a 3 roky jsem hodinky ani jednou neměla, až doteď. Napadlo mě to, když jsem koukala na ty kamarádčeny a přemýšlela, proč jsem vlastně hodinky přestala nosit. No a když se mě mamka zeptala, co bych si přála k narozeninám, prostě jsem ihned vypálila, že hodinky.



Přiznám se, že výběr byl celkem na dlouho, protože jsem neměla vůbec žádnou představu, jak bych si hodinky představovala. Jisté bylo, že chci hodinky celokovové s velkým ciferníkem, ale to bylo tak všechno. Věděla jsem, že potřebuju stříbrné hodinky, protože se všechny doplňky mám převážně stříbrné a líbí se mi nejvíc. Problém ale byl, že naopak u hodinek se mi stříbrné provedení nelíbilo :D Když už jsem byla ale v naprostém zoufalství, že si žádné hodinky nevyberu, mamka objevila tyto a já se do nich naprosto zamilovala! Jsou na nich všechny tři kovy (zlato,stříbro,rose gold) takže se hodí naprosto ke všemu a vypadají prostě dokonale! 
Co na ně říkáte?


2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.