Movies & serials tips

28. 4. 2016

Krásný den všem!
I když už venku začíná být konečně hezky a určitě si budete chtít spíše užívat sluníčka než koukat na filmy, pár typů tu pro vás dnes přece jen mám. A protože poslední dobou jsem spise seriálových než filmových typ, přidala jsem i pár seriálů.

PS: Právě jsem dokoukala všechny své oblíbené seriály, takže pokud máte nějaké nápady,  na co rozhodně kouknout, sem s nimi :)



Snídaně u Tiffanyho 
Dlouho jsem nechápala, co na tom všichni vidí, ale když se na něj podíváte, pochopíte. Mám tyto starší komedie ráda, dokonce i černobílé a nechápu, proč jsem tak dlouho žádnou neviděla. Nehledejte žádných duchaplný příběh, ale jedná se prostě o typickou komedii šedesátých let a jako oddechovku rozhodně doporučuju. Adrey je navíc vážně skvělá herečka a mám v plánu zkouknout i nějaké její další filmy. (Pozn. skvěle se u něj snídá) 



Annie
Takový spíše muzikál o malé holčičce, která hledá své rodiče a čirou náhodou se dostane k politikovi, který ji využije tak trochu pro svou kampaň.  Nakonec se z nich stanou ale dobří parťáci a jak to dopadne, na to se podívejte sami. Řekla bych, že je to takový normální film ale jako rodinný večerák super.



Marťan
Nejlepší film, který jsem za poslední dobu viděla. Když jsem poprvé slyšela o tom, že Matt Damon bude na Marsu pěstovat brambory, byla jsem k filmu trochu skeptická a říkala jsem si,  že to bude zase nějaká hloupost. Kupodivu je to vážně skvělý film a můžu ho doporučit všemi deseti. Napínavý je od začátku až do konce a nudit se rozhodně nebudete.



V hlavě
Hrozně dlouho jsem neviděla žádný animák a pokud jste na tom stejně,tento rozhodně stojí za to. Jak název napovídá, příběh je o vlastnostech,  které tu mají podobu postaviček v hlavě, které ovládají všechny reakce člověka, zaznamenávají vzpomínky atd. Rozhodně se u toho zasmějete, ale pozor, na konci se vám bude chtít možná i plakat, ale vše dobře dopadne, slibuju :) 




Dexter
Jdeme na seriály. Dexter je můj hodně oblíbený seriál a hltala jsem ho až do konce. Pojednává o muži - Dextrovi, který je sice vrahem, ale zároveň vraždí ty, kteří se skutečně provinili, ale byli propustěni kvůli nedostatku důkazů. Dexter si samozřejmě vše řádně prověří a viníky sprovodí ze světa svými zvláštními technikami. Navíc se mi líbí, že jednotlivé série na sebe příliš nenavazují, takže pokud máte rádi takovéto trošku krváky, rozhodně doporučuju.



Pretty little liars
Parta středoškolských kamarádek, jejichž kamarádku Alison někdo zavraždí. Ovšem po dvou letech od její smrti, jim začnou chodit zvláštní anonymní smsky podepsané písmenem A a parta kamarádek se rozhodne přijít smrti jejich kamarádky na kloub, Další super seriál, občas i dost strašidelný. Jen poslední 2 série mi přišli jako zbytečné natahování a takové o ničem, ale samozřejmě jsem chtěla vědět, jak to celé dopadne.



The big bang theory
Nakonec taková klasika, kdo by přece neznal Teorii velkého třesku? Typická americká komedie s typickým americkým humorem. Je to spíše taková groteska skoro bez děje, ale pro zlepšuje náladu neznám nic lepšího a navíc,  kdo by nemiloval bláznivého Sheldona Coopera?

2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.