Last month in photos

22. 4. 2016



Zdravím vás ze Španělska!
O víkendu jsem vám stihla připravit ještě pár článků a toto je první z nich. Zjistila jsem, že se mi v počítači nahromadilo několik receptů, takže jich tu bude možná o něco víc. Proto jsem se taky rozhodla, že vám tentokrát neukážu klasický food diary, ale udělám takový random článek z fotek, které jsem poslední dobou nafotila. Bude to taková všehochuť , tak snad se vám fotky budou líbit. Máte rádi takové články?


Jestli nějaké květiny miluju kromě lilií a růží, tak jsou to tulipány, pořádnou kytici tulipánů.


Kamarád mě požádal, ať mu nakreslím tetování podle instrukcí, co na něj říkate?


Taková normální snídaně aneb pořádná ovesná.




Výlet na sv. Kopeček, když už je konečně teplo.




Začíná nanuková sezóna takže máme zásobu, která už není :D


Jak jinak si zlepšit upršené odpoledne?


Točila jsem DIY video, tak uvidíme kdy vyjde :)


Svačinka a já se utvrdila v tom, že Activia mi vážně nechutná.



Fotky z tohoto víkendu. Konečně bylo venku zase krásně a navíc jsem se konečně podívala na olomoucké farmářské trhy. Bylo tam sice strašně moc lídí, ale pár věcí mě celkem zaujalo.





Tatínkova Pavlova.  Design sice trošku pokulhává ale chuťově byla vážně skvělá.





Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.