Favourite foreign blogs

15. 4. 2016

Krásný den všem!
Nevím jak jinde, ale my máme dnes přijímačkové prázdniny, takže jsem si trochu pospala a dál se budu věnovat psaní článků a zařizování povinností. V pondělí odjíždím na týden do Španělska na školní výměnu, takže už se nemůžu dočkat. Snad pro vás stihnu nachystat nějaké články, aby tu nebylo prázdno. Nicméně v dnešním článku vám ukážu další várku oblíbených blogů, tentokrát zahraničních a vy mi určitě nezapomeňte napsat, které jsou vaše oblíbené. 

Moje naprosto nejoblíbenější blogerka ze všech a také první, kterou jsem z těch zahraničních začala sledovat. Primárně se její blog věnuje outfitům, ale často na něm najdete fotky jejího krásného bytu a občas nějakou kosmetiku, módní inspiraci,jídlo i fotky z cest. Marianna je pro mě hrozně inspirující člověk a s jejím stylem se hodně ztotožňuji. Asi nemusím říkat, že mám přečtené úplně všechny články a když má nějaký nový, čtu je jako první.

Jedem skvělý blog od našich sousedů slováků. Rebeka je moc sympatická slečna, která ráda vaří a na jejím blogu najdete spoustu úžasných receptů a kromě nich i outfitů. Její styl je něco, co není úplně můj šálek kávy, ale Rebece naopak velmi sedí. Navíc má vše pečlivě zdokumentováno a její fotky jsou vážně krásné a jde vidět, že si na nich dá opravdu záležet.


Přiznám se, že tento blog znám jen z obrázků, protože je psaný pouze ve švédštině a mě se nikdy nechce ho překládat. Opět je to taková lifestylová všehochuť včetně skvělých vegetariánských receptů, které bych určitě někdy chtěla vyzkoušet Slečna je ale krásná stejně jako její domov i outfity. 

Teď tu mám něco trochu jiného aneb typický holčičí růžový blog. Slečna pochází z Anglie a vážně mě nepřestává překvapovat, jak má vše dokonale princeznovské a sladěné. Žít bych v něčem takovém asi nechtěla, ale na kochání je to super.
Slečna, která mě zaujala svým stylem. Najdete tu převážně outfity, které se mi moc líbí a její fotky mají zvláštní nádech.  Nejraději mám ale stejně asi neoutfitové články, kterých má sice málo ale stojí za to a třeba fotky v článku Morning coffee jsou vážně moc povedené.

Další typický severský lifestylový blog. Krásný homedecor, outfity, jídlo,občas i nějaká kosmetika a zážitky ze života.
Blog se spoustou DIY návodů, receptů, tipů a fotek z cest. Pokud máte tvořivou náladu, určitě na něj koukněte protože tu najdete spoustu hezkých nápadů.

A na konec jedna taková klasika. Určitě všichni moc dobře znáte Zoellu, ale asi spousta z vás neví, že Zoella má i blog. Z většiny ho tvoří dokonalé fotky jídla i s recepty, ale občas i nějaká ta kosmetika. Zoella umí vše sladit do detailů a při čtení se vám budou sbíhat sliny.

6 komentářů

Clara in style © . Design by Berenica Designs.