Měsíční cukrfree výzva

11. 4. 2016


Krásný den všem!
Právě sedím v kavárně po neúspěšné zkoušce z autoškoly a jediné co mi zlepšuje náladu, je to nejlepší kafe a chleba s avokádem. Nicméně o tom dnešní článek nebude. Dnešní článek bude o tom, jak jsem se rozhodla být měsíc cukrfree tzn. nejen vynechat veškerý přidaný cukr, ale i umělá sladidla a mé milované ovoce.

O tom, jaká je cukr droga a jak je pro naše tělo škodlivý se mluví čím dál tím víc a pokud stále nevěříte, koukněte na blog cukrfree.cz, kde kromě skvělých cukrfree receptů najdete články právě o této závislosti. Jistě vím, že bych asi nedokázala a hlavně nechtěla být celý život cukrfree, ale rozhodla jsem se, že by nebylo špatné se této závislosti zbavit alespoň částečně a zkusit měsíc bez cukru.


A co bude pro mě asi nejtěžší? Na prvním místě budou určitě moje milované sladké snídaně (protože jiné prakticky nemívám) jako jsou ovesné kaše, mugcaky a lívance s ovocem. A hned za nimi bude moje nejoblíbenější karamelové latté, které je sice bez cukru, ale je oslazeno sladidly.


Za měsíc vás budu informovat, jak moje cukrfree výzva dopadla, zda jsem ji zvládla a jaký byl průběh. Tak mi držte palce a pokud chcete, můžete do toho jít se mnou.

2 komentáře

  1. Rozhodně dej vědět jak to jde :) Já bych to bez ovoce nedodala, dodává mi spoustu energie :) Takže tě obdivuju!

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelá výzva! :) Tiež sa snažím vyhýbať cukrom :)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.