Blogerské narozeniny, čokodort a trocha inspirace

18. 4. 2016


Krásný den všem!
Je to neuvěřitelné, ale přesně dnes slaví blog třetí narozeniny. Sama tomu nemůžu stále uvěřit. Za minulý rok se blog posunul o velký kus dál. Měla jsem možnost navázat pár skvělých spoluprací, umístila jsem se v top 5 blogerů měsíce na portálu blogerky.cz a přišla mi spousta krásných komentářů od vás. Nikdy jsem nevěřila, že mi může blogování vydržet tak dlouho a stát se mým velkým koníčkem. Díky blogu jsem si taky zamilovala fotografování, které se stalo mou vášní. I když to bude znít jako velké klišé, chtěla bych vám moc poděkovat, že jste tu stále se mnou, píšete mi své komentáře a já doufám, že tu spolu oslavíme i další a další narozeniny.


No a protože jsou ty narozeniny, mám pro vás i jeden typ na super rychlý a super čokoládový dortík.

Co budete potřebovat?
těsto
250g hladké mouky
125g másla
125g moučkového cukru
1 vejce

náplň
1 smetana ke šlehání
třtinový cukr
1,5 tabulky hořké čokolády
jahody nebo jiné ovoce

Postup:
Všechny ingredience smícháme, vzniklé těsto natlačíme do formy a pečeme v troubě předehřáté na 160 stupňů cca. 10 minut. Smetanu nalejeme do kastrůlku a přidáme čtverečky čokolády. Mícháme dokud se čokoláda úplně nerozpustí, podle chuti můžeme přidat cukr. Sundáme z plotny a ještě chvíli mícháme. Hmotu nalejeme do upečeného korpusu, ozdobíme ovocem a dáme do ledničky vychladit. Podáváme nejlépe další den. Dobrou chuť!


No a k narozeninám patří samozřejmě pořádná kytice, taky milujete prohlížení těch krásných obrázků květin na Pinterestu? Já hrozně, mohla bych to dělat hodiny protože, co je krásnějšího než kytice tulipánů nebo ještě lépe pivoněk zabalená v novinovém papíře? Nic. Navíc na to, že růžovou moc v lásce nemám, takovéto růžové květiny zbožňuju. 



2 komentáře

  1. Jee tak ať se ti blogování daří dál a dál :) Vypadá skvěle ♥ Miluji kytičky :D

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.