Favourite places: Crosscafe

4. 4. 2016


Krásný den milí čtenáři!
Protože už mi to nedalo, mám pro vás tip na mou nejoblíbenější kavárnu, kde jsem poslední dobou strávila spoustu času. Tuto kavárnu jsem objevila díky Domče z blogu Dombydom, která ji moc chválila a od té doby, jsem tam byla tolikrát, že si ani netroufnu tipnout, a obzvlášť v poslední době jsem tam byla i třikrát týdně. Stihla jsem na ni naučit i kamarádky, které si ji oblíbily stejně jako já. 

Předem bych ještě chtěla říct, že tento článek není nijak sponzorovaný, i když by to tak mohlo vypadat :D Mám prostě crosscafe ráda a přišlo mi to jako škoda, se o tuto mou kavárenskou lásku nepodělit.Cross café je tedy síť kaváren po celé České republice a já vám dnes budu psát o té naší olomoucké, ale sortiment se nijak neliší. Najdete ji v Riegrově ulici kousek od Náměstí Hrdinů. V létě navíc můžete posedět na zahrádce ať už na ulici nebo vzadu ve dvoře, takže to určitě neminete. 




Co se mi hrozně líbí jsou ty jejich roztomilý cedule, tak vyšperkovaný jsem ještě nikdy neviděla. Jde vidět že si někdo opravdu vyhraje a vždy i když jdu jen okolo musím se kouknout :D



Tato tabule byla věc, která mě při první návštěvě uchvátila. Všechno hezky přehledné, žádné otravování s jídelním lístkem,čekání na obsluhu nebo na zaplacení. Navíc jsou zde vždy milé,usměvavé slečny a nikdy jsem se tu nesetkala s nepříjemnou obsluhou. Možná je to tím, že miluju Starbucks, který je v tomhle hodně podobný, ale tento systém mi asi vyhovuje úplně nejvíc. I když teď už asi víc miluju Crosscafe :D


Co se týče jídla, to je další věc která se mi na crosscafe moc líbí, najdete tu totiž úplně všechno. Od salátů přes bagety, polévky, jogurty až po skvělé dortíky,muffiny nebo croissanty. Najdete tu i nějaké drobnosti "do kapsy" jako jsou různé sušenky, musli tyčinky, nebo čokoládky. Mimo jídlo má crosscafe i svůj vlastní dárkový sortiment. Jejich heslo "já si melu svou" se mi děsně líbí a mám doma už jejich tumbler. Plánuji si koupit i plátěnou tašku, takže za chvíli budu jako chodící reklama na crosscafe :D



Co se týče naší kavárny v Olomouci, k interiéru bych řekla asi toto. Je to právě jeden z důvodů, proč mám crosscafe tak ráda. Interiér je tu hodně členitý a tak vám dává dostatek soukromí. Najdete tu různá zákoutí, kam se můžete zašít bez toho, aby vás viděla celá kavárna a máte tak více klidu na povídání s kamarádkou nebo třeba na randění.

Ale teď už dost obkecávání, jdeme na jídlo :D


Co se týče kávy, měla jsem snad všechny a všechny byly dobré :D Nejraději mám ovšem jejich latté, které mají ve spoustě příchutí (karamel,vanilka,oříšek..) a úplně TOP je u mě karamelové latté s extra pěnou, bez cukru. To je další věc, kterou jsem nikde neviděla a přiznám se, že verze bez cukru mi chutná mnohem víc, než cukrem.


U dortíků, asi vás trochu zklamu, ale moc jsem jich neochutnala. Na fotce můžete vidět prý nejprodávanější a nejoblíbenější tvarovo-malinový dortík. Tento je tedy s lesním ovocem, ale musím říct, že je vážně moc dobrý. Dále jsem tu pak měla už jen tiramisu, které bylo taky výborné.




A občas když není chuť na kávu, ráda si dám i obyčejný čaj.


Na hlad rozhodně doporučuju panini. Mají ho v několika variantách a je moc dobré.


Každý týden si tu také můžete dát jinou polévku. Tady jsem zkoušela zatím jen jednu a to dýňovou, protože dýňovou polévku zbožňuju, ale přiznám se, že na domácí rozhodně nemá. Ale ještě více než panini mi chutnal jejich kuřecí twister, ten byl prostě super! Jako lehká svačinka je taky moc dobrý mrkvový salát s ananasem nebo ještě lepší jogurt s musli a broskvemi.

Jaká je vaše oblíbená kavárna? 

4 komentáře

  1. Crosscafé je fakt super :) Od začátku mám tu jejich kartičku, sbírám si tam pěkně bonusy a jednou za čas mám nákup zadarmo. V Hradci jsou už asi 4 pobočky, věčně je narváno, ale přítom je tam i klid, není to jak v jinejch kavárnách nebo restauracích. Jediná nevýhoda je, že si Crosscafé hodně oblíbily matky s malejma děckama, takže už se mi několikrát stalo, že jsem musela odejít, protože řev dítě matka byl prostě nesnesitelnej :/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jejich kartičku nemám ale taky bych si ji měla pořídit,protože jsem tam vážně pořád :D to že je tam narváno, s tím musím bohužel souhlasit, ale brečícími dětmi jsem se tam naštěstí nesetkala :)

      Vymazat
  2. No tak přesně to latéčko miluju taky nejvíc, hlavně ta extra pěna! :D No a teda taky jsem se nesetkala s nepříjemnou obsluhou, Crosscafé mám moc ráda a hlavně se mi líbí, že kávička je s sebou a ty dortíky skvělé co mají ♥

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.