April big new in

1. 5. 2016


Krásný den  všem!
A zároveň krásný První máj. Slavíte ho se svým milým nebo to nějak neřešíte? U nás se to nikdy moc neslavilo, i když si myslím, že je to celkem škoda. Láska by se ale samozřejmě neměla slavit jen určitý den v roce, ale tak často, jak jen to jde. Nicméně dnes mám dnes pro vás opět new in, kde mimo jiné najdete i několik věcí, co jsem si dovezla ze Španělska. Co se týče Španělska, rozhodně se můžete těšit na nějaké další články a taky mám pro vás nachystanou jednu malou soutěž!

Když jsem byla v Barceloně, nemohla jsem samozřejmě vynechat Sephoru a za sebe musím říct, že jsem byla vážně překvapená, tak milou obsluhu jsem ještě nikdy nezažila, za mě zatím nejlepší Sephora ve které jsem kdy byla. Nic méně co jsem si tedy dovezla. Co se týče makeupu, volba padla na Naked skin od UD, který mám na svém dream wishlistu, ze kterého se mi zatím daří odškrtávat. Vzala jsem také bázi pod třpytky od Sephory, protože mě na očích nedrží nic, tak snad tato bude lepší. No a nakonec můj vysněný krneček ze Starbucks! Sháněla jsem ho už strašně dlouho, takže když jsem ho v Barceloně objevila, musel být můj. 


Z Barcelony jsem si samozřejmě musela dovést i nějaké suvenýry. Nesmělo chybět těžítko, o které jsem rozšířila mou sbírku, ale navíc jsem natrefila na super stylové pohledy, které vypadají jako fotky z polaroidu, ty jsem tam nemohla nechat. 


Architekturu miluju a co jsem si v Barceloně zamilovala je samozřejmě Gaudí. Jeho stavby jsou naprosto úchvatné a jednou bych chtěla vidět všechny. Proto jsem si dovezla tuto malou knížečku, kde o něm najdete naprosto vše. I přestože se učím španělsky, na takovou knížku jsem si zatím netroufla a koupila ji raději v angličtině, protože v češtině ji samozřejmě neseženete.


Hned po návratu jsme s mamkou jeli nakoupit běžné potraviny a cestou jsme se stavily v A3 sportu. Nové boty jsem už opravdu potřebovala protože moje conversky jsou už v hrozném stavu a letos jsem se rozhodla pro Vans a musím říct, že co se týče pohodlí, Vans zatím vedou.


Další zastávkou bylo DMko, kde jsem si do zásoby pořídila mé oblíbené Batiste suché šampony, které už si konečně nemusím vozit z pražského Douglasu. 


Doma na mě čekala výzva, že mám na poště balíček. Vůbec jsem nevěděla, co by to mohlo být a po otevření jsem tam našla tyto 3 rtěnky Avon 3D Plumping. Mám je sice jen krátce, ale zatím můžu říct, že jsem z nich nadšená a určitě se o nich ještě dočtete. Navíc se mi v Avonu přesně trefili do vkusu a tu, která se mi příliš nelíbila mi zabavila mamka :D


Ryor slaví 25 let a k nákupu našeho oblíbeného odličovače, který používáme s mamkou jsme dostaly tento malý krémík a musím říct, že mě vážně zaskočil a nadchnul, zatím snad nejlepší krém na ruce jaký jsem kdy měla a navíc božsky voní! Dalším super krémem je tento od značky Cien z Lidlu, který se hodí akorát do kabelky.


Nákupy z Tchiba, Pepca a Kiku. V Tchibu jsem objevila krásné formičky na mini bábovičky, které už jste mohli vidět i v akci tady. V Pepcu jsem pak objevila podstavec na můj skleněný poklop a navíc za 90Kč jsem ho tam nemohla nechat. No a nakonec velký nákup z Kik. Musím říct, že tato kolekce se jim vážně vydařila. Odnesla jsem si krásné dřevěné domečky, který každý stál 30Kč, takže levněji je snad neseženete, láhev na pití, kterou jsem už potřebovala a teď ji tahám každý no a cestou k pokladně jsem popadla i geometrický svícínek. 


Poslední věcí z Kiku je tento květináč, který ovšem využívám na tužky. Dlouho jsem podobný sháněla a tento stál jen stovku!


Knížky bohužel moc číst nestíhám, ale i tam tu nějaké mám. Stoletého staříka už mám přečteného a i když byl super, musím říct, že mě se více líbila Analfabetka. John Green je pak taková srdcovka a mám všechny jeho knížky, takže se teď chystám na jeho novinku Will Grayson, Will Grayson.


Už jsem potřebovala nový šampon na vlasy, a tak jsem se tentokrát rozhodla vyzkoušet tento od Dove. Šampony od Dove jsem zatím nikdy neměla, ale minimálně obaly jsou vážně povedené, tak uvidíme.


Z oblečení si toho poslední dobou moc nekupuju, a beru jen to, co mi vážně padne do oka, takže tohle jsou jediné přírůstky za tento měsíc. Proužkované tričko z CA je super pohodlné  a v Sinsay jsem objevila snad tu nejhezčí košili. Navíc poměrně kvalitní a neprosvítá.


Opožděný narozeninový dárek od sestřičky. Malou černou kabelku jsem vážně potřebovala a tato je značka ideál.

Co jste si tento měsíc koupili vy? 

10 komentářů

  1. Krasne nakupy, asi se budu muset zajit mrknout do Kiku :-) A moc se mi libi ty polaroidove pohledy :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  2. Super nákupy, moc bych chtěla vyzkoušet ten make-up od UD.

    My April 2016

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé nákupy, samé pěkné věci. Poslední kabelka je nádherná, takovou podobnou velikostně i stylově bych potřebovala. Na články o Španělsku se samozřejmě těším protože Španělsko je můj druhý domov a tak si velmi ráda počtu i když Barcelonu jsem navštívila pouze jednou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo je taková super univerzální :) tak to se máš brzy na co těšit :)

      Vymazat
  4. Tak vidím, že musím zajít do Kiku a omrknout květináč! A ty botičky jsou super!
    Beauty by K. - zvu tě na narozeninovou soutěž

    OdpovědětVymazat
  5. Ta kabelka je velmi pěkná :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.