Barcelona Photodiary

5. 5. 2016


Krásný den všem!
Dnes jen krátce, ale fotek tu bude naopak spouusta. Slíbila jsem vám fotoreport z mého týdenního pobytu ve Španělsku, kde jsem byla na výměně. Musím říct, že jsem si to náramně užila a i když jsme nebydleli přímo v Barceloně, neměli jsme to daleko a byli jsme tam skoro každý den. Barcelona je nádherná a opravdu mě uchvátila. Přiznám se, že i když je mou srdcovkou Paříž, Barcelona ji dokázala překonat. Španělsko jsem si zamilovala a hrozně se těším, až se tam o letních prázdninách pojedu znova, tentokrát ovšem s rodiči. Do Barcelony sice nemíříme, ale rozhodně bych se tam chtěla podívat znova a vy se můžete alespoň pokochat fotkami.

PS: Chystám pro vás ještě jeden článek ze Španělska, a to food diary aneb co jsme tam všechno snědli :D Navíc se můžete těšit i na jedno krátké video, které se mi snad podaří vytvořit.


Vyhlídka na celou Barcelonu

Sagrada Familia




La Pedrera

Casa Batlló



Placa Catalunya




La Boqueria























Parque Guel














Měli jsme úžasnou příležitost být ve Španělsku na svátek Sant Jordi. Tento svátek je taková obdoba našeho Valentýna. Slečny dostávají růže a muži knížky. Růže jsou vážně všude, Casa Batlló je krásně nazdobená, ale bohužel všude jsou příšerné davy lidí.






Placa Reial


5 komentářů

  1. Jedním slovem nádhera! Na Španělsku se mi líbí že co kraj to opravdu jiný mrav a to jak je velmi rozmanité. Barcelona je úplně o něčem jiném než Madrid nebo Valencie či Cordoba v jihu Španělska. Na jídlo se těším :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Nadherne fotky, muselo tam byt opravdu krasne :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky, hned bych někam taky odjela :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.