Spain food diary

14. 5. 2016


Krásnou sobotu všem!
Dnes tu mám pro vás slíbený food diary ze Španělska. Asi to nebudu moc dál okecávat a nechám vás se kochat výborným jídlem o které vážně nebyla nouze. 

Božské pekařství v Sant Jugat, které jsme chodili neustále obdivovat. Nakonec mi to samozřejmě nedalo a vyzkoušela jsem galletas- sušenky a nějaký koláč z listového těsta s marmeládou, který můžete vidět níže. Že by to bylo něco extra se říct nedá, ale dobré to samozřejmě bylo, to ne že ne :D



Tradiční návštěva Starbucksu na ještě tradičnější karamelové machiatto. Cestou jsem zdokumentovala  i jejich nabídku zákusků, protože ta mi přišla daleko větší než u nás.


I kelímek ze Starbucks má selfie se Sagradou Familii :D


No náročném dni chození po Barceloně jsme dostaly strašný hlad a hledaly jsme urychleně nějaké jídlo. Nakonec jsme jsme narazili na tento útulný podnik, bohužel jméno si nepamatuji, kde měli výbornou pizzu. 



Když ony jsou všechny ty pekárny tak fotogenické. Mimochodem to nahoře zhruba na uprostřed na fotce, je vážně moc dobré :D Je to takový šnek, jen ze sladkého listového těsta, něco jako croissant. Jediné, co beru jako nevýhodu ve všech španělských pekárnách je to, že vše sypou ohromnou vrstvou cukru, takže jsem ho musela vždycky oklepávat :D


Po krátké túře u kolem kláštera Monserrat, jsme se běželi schovat před deštěm do samoobslužné restaurace hned vedle kláštera. Ochutnala jsem katalánský pudink, což je vlastně takové Creme brulee a byl vážně moc dobrý stejně jaké káva. 


Nějaké místní ovoce, které prý chutná něco jako mezi naší hruškou a jahodou :D Nakonec jsem ho ale zapomněla ochutnat, tak snad v létě.



Kousek od Plaza Real, jsme narazili na strašně fotogenický obchod se sladkostmi. Ceny byly sice poměrně vysoké, takže jsme vše jen očumovaly, ale vypadalo to tam jako v cukrárně z pohádky.



Ten nejlepší oběd na Plaza Real. Samozřejmě co by to bylo za výlet do Španělska bez paelly a skleničky sklenice Sangii. Pro tři jsme si s holkama objednaly paelly dvě, protože každá svou bysme neměly šanci sníst, takže jedna s kuřecím a jedna s mořskými plody. No a byla to samozřejmě úplná dokonalost, tohle by se dalo jíst pořád.





První část fotek z nejznámějšího trhu La Boqueria, jste mohli vidět už v minulém článku z Barcelony. Tentokrát to ovšem bude jen o tomto "stánku" který uvidíte hned po vstupu po pravé straně. Musím se přiznat, že tolik sladkostí pohromadě jsem snad nikdy neviděla :D Vše je navíc na váhu, takže nezáleží na tom, co si vyberete, ale kolik si toho vyberete. Já neodolala dvěma makronkám - malinové a karamelové a byla to vážně dokonalost. Nebyly to klasické makronky, ale byly takové víc čokoládové a strááášně dobré.


Jinak tyto čokoládové minicupcaky byly mega rozkošné.


Samozřejmě jsme s holkama  na trhu neodolaly kelímkům s ovocem, které tam byly relativně dost levné. My si daly ten velký a každý nás vyšel jen na 2 eura, takže asi chápete, že nešlo odolat a navíc není lepší ovoce než to španělský. 


Další zastávka ve Starbucks. Tady můžete vidět už i nákup ze Sephory o kterém jsem vám už taky psala. Jinak já si dala tradičně svůj karamel a holky ochucené Frappucino. Mimochodem ta jejich cookie je taky móc dobrá záležitost a prý i cheesecake a mrkvový dort je výborný.


A naše poslední zastávka cestou domů. Výlet do muzea Salvadora Dalího nám nevyšel, takže jsme skončili v jedné roztomilé restauraci, kde jsme si samozřejmě museli dát sangrii s spooostu dalšího. Já s kamarádkou jsme si daly i jídlo, protože byl čas oběda, ale protože menu zahrnovalo předkrm, hlavní chod a dezert,  tak jsem tyto dvě meníčka tak nějak snědly v pěti lidech a najedly jsme se všechny dobře :D


Kamarádčino mojito.


Můj předkrm- penne se zeleninou.


Kamarádky předkrm- dýňová polévka. Já dýňovou polévku miluju a  lituji, že jsem si ji nedala taky.


Kamarádčin hlavní chod, já měla hovězí steak a taky byl výborný.


No a samozřejmě nakonec dezert pana cotta a ta byla dokonalá.
No tak to už je pro dnešek vše, mějte se se krásně a užívejte si víkendu. Jinak nezapomeňte, že ještě do neděle se můžete přihlásit do giveaway TADY, která trvá už jen do konce tohoto týdne.

2 komentáře

  1. Nádhera, hned jsem dostala chuť na paellu :-D . Je vidět že španělé na jídle nešetří a dieta jim v tomto ohledu nic neříká :-) . Sladké pečivo mám ráda ale jak říkáš není to nic extra. Mrkvový dort jsem měla, no je výborný ale kdyby byl méně sladký bylo by to lepší. Krásné fotky, úplně se mi zastesklo a říkám si abych tam už zase letěla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a naprosto souhlasím, taky pak váha ukazovala po návratu jiná čísla :D

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.