Last weekend in Prague

10. 5. 2016


Krásný den všem!Konečně je venku krásně a mě se vůbec nechce sedět u počítače nebo ve škole, a proto tento článek píšu právě v hodině češtiny haha. Dnešní článel tedy bude o minulém víkendu, který jsem celý strávila v Praze a moc jsem si ho užila. I když mám teď pro vás vymyšlenou spoustu článků a slíbila jsem vám food diary ze Španělska, rozhodla jsem se dát tomuto článku přednost aby byl co nejaktuálnější, takže jdeme na to.

Do Prahy jsem jela už v pátek a vlak jsem stihla tak tak, protože jsem se špantě podívala v kolik mi jede autobus na . Nakonec jsem ale vlak v pohodě stihla. Jela jsem tradičně regiojetem, cesta mi uběhla rychle a dokonce jsem se i stihla něco málo naučit. Večer jsme se pak se sestřičkou,u které jsem nocovala, šly projít noční Prahou, podívaly jsme se na Náplavku, kde jsme si daly drink a užily si pohodový večer. Bohužel jsem si s sebou nevzala foťák, takže žádné noční fotky nemám.

V sobotu dopoledne jsme zašly na farmářské trhy na Náplavce, kde jsme obě byly poprvé. Byla tam spousta dobrot a nádherných květin a už se vůbec nedivím, proč jsou mezi pražáky tak oblíbené.





















Kolem oběda jsme šly na nádraží vyzvednout kamaráda a protože jsme měli všichni hlad, zamířili jsme na druhou stranu Vltavy, kde jsme k našemu překvapení objevili grill festival Oheň a kouř. Na oběd tedy padlo několik burgerů a všechny byly moc dobré. Musím se přiznat, že toto byly mé první burgery v životě. Za mě byl nejlepší Kalifornský miniburger s guacamole. Taky jsme poprvé ochutnala tolik oblíbený mladý kokos a byl vážně moc dobrý. Zbytek odpoledne jsme strávili na břehu Vltavy s nejlepším mojitem v ruce a že nebylo jen jedno :D
Emotikona grin











K večeru jsme zamířili domů, kde jsme se převlékli a vyrazili směr O2 arena na koncert Hanse Zimmera! Byl to nezapomenutelný zážitek a hrozně jsme si to užili. Atmosféra byla skvělá, O2 arena vyprodaná a dlouhý potlesk ve stoje mluvil za vše.




Dále už nás nic zajímavého nečekalo, došli jsme zpět do bytu, další den jsme si přispali a kolem poledne jsme se s kamarádem vydali regiojetem zpátky domů na Moravu. Bohužel tentokrát byla obsluha příšerná, takže jsme ani neměli příležitost objednat si něco k jídlu a kafe jsme dostali až kousek před Olomoucí.

Nicméně i přes tuto špatnou zkušenost jsme si užili úžasný víkend a užili si trochu toho sluníčka.



3 komentáře

  1. Super fotky, hned bych taky někam jela :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, hlavně že jste si to užily. Docela jsi mě nalákala na farmářské trhy do Prahy. V červnu se právě do Prahy chystám tak se určitě podívám kdy budou další :-D Burger jsem popravdě ani já neměla a není to jídlo co bych musela za každou cenu ochutnat ale nebráním se mu.

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.