Office wall decor + giveaway

8. 5. 2016


Hezkou neděli!
Tak už tu máme víkend, kterého jsem se nemohla dočkat. Už od pátku jsem totiž v Praze se sestřičkou a včera jsme byli na koncertu Hanze Zimmera, který byl naprostá bomba. Prošli jsme také Náplavku, užili si grill festival, ale o tom až příště. Dnes mám pro vás trošku jiný článek a ukážu vám první část mého pokoje, a to tuto zeď nad mým pracovním stolem.


Pokud čtete můj blog pravidelně, tak určitě víte, že se mi líbí nordic style a můj pokoj je laděn do černé a bílé s dřevěnými prvky. Dlouho jsem přemýšlela, co na zeď vlastně dám, a nakonec jsme se rozhodla pro takovou menší "koláž" z obrazů. 
Jako první tu mám dřevěné desky se skřipcem, ze kterých jsem si udělala takový nástěnný kalendář. Strašně moc se mi dřevěné desky líbily a nemohla jsem je nikde sehnat za rozumnou cenu, až jsem je nakonec objevila tady. Není to sice dřevo, ale mé požadavky splňují skvěle. Dále tu mám v rámečku z Pepca svou "podobiznu" kterou nám za minutu vystřihl pán z černé lepící fólie, když jsme byli v Drážďanech. Krásný plakát s mou milovanou Audrey jsem dostala v rámci spolupráce s eshopem posters.cz. Dlouho jsem sháněla nějaký obraz, který bych do koláže zakomponovala, takže když mi tato stránka nabídla spolupráci, bylo hned jasno. Vybírání bylo vážně těžké, protože zde najdete spoustu krásných plakátů, ale nakonec jsem se rozhodla pro tuto černobílou klasiku,  Nakonec v obyčejném rámečku z ikei mám krásný obrázek, od mé úžasné kamarádky s mým nejoblíbenějším citátem "Miřte až na Měsíc, pokud ho minete, přistanete mezi hvězdami."

Jinak koho by to zajímalo - lampa je z Bonami, květináč - ikea, svíčka- HM home, figurína- Nanu Nana a stojan na časopisy - Moebelix.


Nakonec mám pro vás jednu menší giveaway o plakát, který jsem pro vás vybrala a který mi pro vás stránka posters.cz věnovala. Pravidla budou velmi jednoduchá, stačí sledovat můj blog přes GFC, můžete samozřejmě i na facebooku či instagramu. A protože nám tento plakát stránka do soutěže věnovala, dejte like na jejich facebookové stránce (TADY) a do komentářů mi napiště váš mail, na kterém vás můžu v případě výhry kontaktovat. . Soutěž bude trvat do příští neděle tzn. 18.5. 



Užijte si krásný zbytek nedělního odpoledne.

8 komentářů

  1. lajk ako niki benková
    n.princess@azet.sk
    https://sweetlollipopqueen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný plakát :)
    FB Lucie Václavíková
    GFC va.lucinka
    va.lucinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný plakát jsi vybrala. :)
    GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    plakát je skvělý! Zkusím své štěstí... :-)
    GFC Iv Václavková
    FB Ivana Václavková
    pszycho@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Přes GFC i na fb sleduju jako Iveta Skutková :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. GFC a FB: Alexandra Fekete
    email: alexnadra.fekete@educanet.cz
    Miluju tyto motivační plakáty. Líbí se mi ty barvy a fonty. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Teď nevím, zda se mi komentář odeslal, tak raději ještě jednou. :D
    GFC a FB: Alexandra Fekete
    email: alexandra.fekete@educanet.cz
    Mám rády motivační plakáty tohoto stylu. Líbí se mi ta písma a barvy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Plakát je dost boží :)
    GFC: Monika Zuzanakova
    mail: nejedubomby@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.