Three day in Prague

25. 10. 2016


Krásný den všem!
Dnes vám přináším krátký fotoreport z našeho třídenního školního výletu do Prahy, který se skrýval pod honosným názvem Literárně- historická exkurze :D Nicméně jak jinak začít den, než kvalitní kávou? 


Po ubytování a rychlém obědě bylo naší první zastávkou muzeum tramvají ve Střešovicích. Původně jsem si říkala, že to bude pěkná blbost, ale nakonec to bylo i zajímavé a líbilo se mi to. 




Následovala krátká procházka Prahou a návštěva kostela sv. Mikuláše, který je vážně nádherný. Pak už jsme jen jeli rychle do hotelu, kde jsme se převlékli do slavnostnějšího a vyrazili jsme do Divadla Na Vinohradech na Romea a Julii. Ztvárnění bylo pojato spíš moderněji, takže rozhodně nečekejte klasickou tragédii, ale i tak se mi to moc líbilo.



Další den hned ráno jsme vyrazili do Senátu, kde toho k vidění upřímně zas tolik není.




Zato redakce Respektu už byla o něco zajímavější stejně jako povídání s redaktorem Ondřejem Kundrou.



Odpoledne jsme už měli nějakou dobu volno, takže jsme si s kamarádkami zašly klasicky do Starbucks. Já jsem si po hodně dlouhé době dala Caramel macchiato a upřímně si ho už zase asi dlouho nedám. Nějak jsem si odvykla na takhle přeslazený "kafe".


Cestou do Palladia jsme nevynechaly ani hračkářství Hamleys, kde měli tyto roztomilé cupcaky.




Konečně jsem také vyzkoušela američany tolik opěvované Reeses a upřímně mě to zas tolik nenadchlo .


Večer nás opět čekalo divadlo, ale tentokrát trochu netradiční a to La Putyka na Jatkách 78. Pokud jsme z Prahy a nikdy jste tu nebyly, rozhodně doporučuji. Prostory jsou navíc naprosto úchvatné a moderně pojaté a v první chvíli nebudete vědět, kam koukat dřív :D 


Všechen personál měl navíc geniální oblečení a tu jejich bílou košili pocákanou černou barvou nutně potřebuju!


Třetí den nás už čekalo jen muzeum policie, které bylo příšerně nudné a pak jsme s kamarádkou vyrazily na Chodov a večer s příteli do baru, ale z toho fotky raději nemám :D

4 komentáře

  1. To jedlo vyzerá famózne! :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek a ta cesta do redakce? Panebože, to muselo být fakt super! Jinak mně Reeses chutnají :D miluju totiž burákové máslo! A s tím přeslazeným kafem tě chápu, já normálně piju jen presso, takže když si pak dám někde jen cappuccino, tak si od něj musím dát chvíli pauzu :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, super to vážně bylo :) Já právě taky burákové máslo miluju, ale tohle mi moc nesedlo no :/ :D

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.