Favourite fall things

1. 10. 2016


Krásný den všem,
dnes bude úvod asi jen krátký a rovnou se vrhneme na článek, protože upřímně nemám moc náladu se rozepisovat o osobním životě. Blog je můj koníček, nějaký druh relaxu a chci vám tu předávat hlavně pozitivní energii a to i když se tak zrovna necítím. A protože je momentálně pár věcí, které mě dost trápí a bohužel se nevyřeší ze dne na den, moc se vám tu rozepisovat nechci. Přejdeme tedy rovnou k článku a vy si užívejte slunečného podzimu :)  


Favourite makeup
Největším oblíbencem se stala rozhodně Lingerie rtěnka od Nyx v odstínu. Moc jsem si také oblíbila beauty blender z Rosmanna, který stojí pár korun a je vážně super. Dále je to pak samozřejmě Naked paletka, na kterou jste mohli vidět i samostatnou recenzi, a také linky od Lorealu.


Favourite drink
Obzvlášť na podzim miluju hrnek teplého čaje nebo kávy a nejvíc mé srdce touží po dýňovém latté. Letos jsem ho poprvé zkusila udělat i doma a lepší jsem vážně nepila. Recept uvidíte už brzy :)


Favourite food
Dýně, jestli jsem něčemu podlehla, tak je to dýně a to ve všech podobách.  K snídani v kaši, k obědu dýňová polévka a k večeři salát s dýní, dýni prostě miluju.


Favourite clothing item
Rozhodně tento svetr z Manga v krásné baby blue, který jsem si kupovala už v létě, když jsem byla v Praze ve Fashion Aréně. A pak samozřejmě moje nejroztomilejší papučky, které mám už z minulého roku z FF.


Favourite youtuber
Kalyn Nicholson je 22 letá kanaďanka, kterou sleduji už delší dobu a její videa mám moc ráda. Na jejím kanále najdete videa o módě, DIY, zdravé stravě nebo třeba kosmetice. Youtubera, kterého jsem objevila teprve nedávno je Drew Scott.Dvacetiletý fotograf žijící v Los Angels má úžasný styl a na jeho kanále najdete videa převážně o módě, ale třeba i kosmetiku nebo DIY.


Favourite films
Popisovat filmy upřímně moc neumím, takže vám k tomu řeknu asi jen to, že se mi všechny moc líbily a koukněte se na trailer :D Nicméně Než jsem tě pozvala je opravdu smutný film a velkou část jsem ho probrečela. Jak přežít single je takové vtipná oddechovka a S láskou Rosie je snad první film, který se mi líbil i když jsem četla i knížku.

1a7c3903

Favourite bloggers
Oblíbené blogery tu mám pro vás rovnou tři. Na Alexu Dagmar a Lindu Juholu jsem narazila díky mé nejoblíbenější blogerce Mariannan, která s nimi trávila nějaký čas v NY. Všechny tři jsou krásné, mají skvělé outfity a skvělé blogy, rozhodně vám doporučuju se podívat. Poslední slečnou, kterou vám chci představit je Angelica Blick na kterou jsem narazila úplně náhodou na bloglovin. Všechny zmiňované blogerky pocházejí ze severu a žijí ve Finsku nebo Švédsku a patří mezi mé nejoblíbenější blogy.

5 komentářů

  1. Ta rtěnka od NYXu je úžasná :) a letos nehodlám podcenit svetrovou sezonu a seženu si nejméně dva svetry! :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Mně dělá největší problém najít svetr, který se mi líbí. Většinou se mi líbí na Asosu, ale to je 100 dolarů a plus. :DD Ale tenhle z Manga je moc pěkný. :)
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný článek - se vším tě absolutně chápu, ječím pokaždé, když někde zahlédnu dýni! A ty papučky jsou nádherné :) A všechny filmy jsem viděla a fakt se mi líbily :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.