Pumpkin spice latte recipe

4. 10. 2016


Krásný den všem!
Milujete dýňové latte? Těšíte se na něj každý podzim? Tak v tom případě se vám tento článek bude určitě líbit :) S blížícím se podzimem jsem na něj měla čím dál tím větší chuť, ale jelikož Starbucks u nás v Olomouci není, rozhodla jsem se, že si ho udělám po svém. Začala jsem pátrat, jak takové dýňové latte vlastně vyrobit a opravdu to není nic těžkého a dokonce jsem vám na něj udělala i video recept. 


Seznam ingrediencí máte na obrázku a teď k postupu.
Do hrnečku dáme dýňové pyré, které jsem udělala z dýně hokaido, kterou jsem nakrájenou na kousky upekla v troubě, zbavila slupek, rozmixovala a pár minut povařila na mírném ohni s troškou vody. Přidáme perníkové koření, skořici, lžičku třtinového cukru a dolijeme cca do 3/4 hrnečku mlékem. Pořádně vše promícháme a dáme na cca 2 minuty do mikrovlnky. Mezitím si uvaříme do malého šálku kávu, kterou přilijeme do hrnečku s mlékem a opět pořádně promícháme. Pak už stačí jen vyšlehat kokosovou smetanu s lžičkou třtinového cukru, přidat do kávy, ozdobit skořicí a můžeme podávat. Dobrou chuť :)



2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.