Another photo diary

10. 10. 2016


Krásný den všem!
V počítači se mi nakupilo pár fotek, které jsem nevěděla kam přesně zařadit, a tak jsem se rozhodla vám z nich udělat takový random photo post za poslední cca měsíc o tom, co jsem dělala nebo zažila.

Krátký jednodenní výlet na Pálavu. Jestli nějakou část naší malinké země vážně miluju, je to právě Jižní Morava a nikdy se mi to nemrzí. Obzvláště pak na konci léta kdy se můžete procházet vinicemi a uždibovat víno, nebo ochutnat první burčák. Dokonce jsme se i podívali do Louckého kláštera, který je běžně nepřístupný.















Hlavně na podzim mám moc ráda tyhle procházky přírodou. Normálně sebou tedy foťák nenosím, ale tentokrát jsem udělala výjimku a cvakla pár fotek. 







Kamarádka slavila 18. narozeniny a jejím přáním byl tento lentilkový dort, který jsem už jednou pekla. Měla z něj ohromnou radost, za což jsem moc ráda a naštěstí i všem chutnal :D


4 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.