Fall new in

7. 10. 2016


Krásný den všem!
Dnes je to opět další new in, které ale očividně máte stále rádi. Dnes to bude taková směs věcí, které jsem si pořídila v průběhu srpna a září a upřímně toho moc není, protože na nákupy prostě nebyla moc nálada a navíc jsem šetřila na věc, kterou uvidíte níže a která byla trošku dražší. Taky jsem byla pár skvělých akcích jako bylo Stand up Ondřeje Sokola, Partička v Přerově nebo před týdnem konečně po dvou letech koncert Bena Cristovaa a za zážitky já utrácím snad ze všeho nejraději. Teď už ale k těm materiálním věcem. 

S oblečením to bude tentokrát hodně chudé. Každopádně já nesnáším vybírání kalhot a jeanů obzvlášť, ale jednou jsem náhodou zabrousila do prodejny sOliver, kam normálně vůbec nechodím a na slevovém stojanu jsem objevila tyto jeany a hned první mi dokonale sedly! Navíc stály krásných 500 Kč, takže jsem je tam nemohla nechat. Taky jsem potřebovala novou peněženku, což byl trochu oříšek, protože jsem nechtěla nějakou extra velkou, které by se mi nevešla do menších kabelek a aby měla dost místa na karty. Nakonec jsem tedy nečekaně pořídila v Lindexu a zatím jsem spokojená.


Mým nejnovějším přírůstkem, je tato krásná kabelka ze stránky ladylove.cz. Dlouho se mi líbily klasické Celine kabelky a hledala jsem něco podobného a finančně méně náročného a když jsem uviděla tuto, musela jsem ji mít. 


Věc, kterou jsem vám zapomněla ukázat ještě v minulém new inu je tento lehký bomber z Tally Weijl, kde také normálně vůbec nenakupuju, ale nějaký bomber jsem sháněla už hodně dlouho a tento mi padl vyloženě do oka.


A můj nový miláček! Můj minulý telefon dopadl bohužel dost tragicky, kdy mi v parku spadl na zem a popraskal celý displej. Stále tedy funguje, ale v místě "dopadu" vypadalo sklo, takže v něm byla tak trošku díra :D Navíc na něm nešlo prakticky nic pořádně přečíst, takže jsem se rozhodla koupit si nový. Víc se dozvíte v samostatné recenzi, která bude už brzo. 


A nějaké novinky z kosmetiky. V DM byla akce na Maybelline 1+1 zdarma, takže jsem kromě gelu na obočí, který jsem chtěla už dlouho vyzkoušet, vzala i mou oblíbenou řasenku Sansational. V DM jsem si taky konečně koupila linky, toto jsou linky ve fixu od Lorealu a zatím jsem spokojená. Z pečující kosmetiku tu pak mám pěnu na holení, kterou jsem zatím nezkoušela, mou oblíbenou čistící vodu od CleanClear a Mixa krém. Konečně jsem i já vyzkoušela beauty blender a zatím jsem z něj naprosto nadšená a na makeup od té doby nepoužívám nic jiného. Tento je navíc z Rosmanna asi za 50 Kč.

1 komentář

Clara in style © . Design by Berenica Designs.