Cozy home with Village candle

19. 10. 2016


Krásný den všem!
Jestli je něco, bez čeho si nedovedu představit podzim, tak jsou to rozhodně svíčky. Ty tedy pálím celoročně, ale na podzim i v zimě rozhodně nejvíc. Miluju tu krásnou útulnou atmosféru, kterou dokáží ihned vykouzlit. Proto když jsem dostala šanci díky portálu blogerky.cz vyzkoušet svíčky Village candle, neváhala jsem. 




Svíčky jsou ze stránky demdaco.cz a k testování jsem dostala klasickou svíci s vůní Pure Linen a malou votivku Pink Grapefruit i se svícnem. Pink Grapefruit si nechám pěkně až na léto, protože je to vyloženě letní vůně a i nezapálená voní krásně.

Doba hoření: 18h
Cena: 74Kč

Naopak Pure Linen je naprosto ideální vůně na podzim. Není sice typicky podzimní, ale dokáže navodit ten krásný pocit podzimního večera. Když se mi nechce uklízet, ale zároveň chci mít uklizeno, stačí zapálit tuto svíčku a připadám si, jako bych měla čerstvě povlečeno, pověšené čisté záclony a zároveň perfektně uklizeno :D Na svíčce se mi také moc líbí obal, i když inspirace jistou značkou je zjevná. Taky oceňuji 2 knoty, i když ještě lepší by možná byly tři. Navíc tato vůně voní i mojí mamce, který 90 procent mích svíček nesnáší :D 

Doba hoření: 45-55h
Cena: 339 kč





4 komentáře

  1. Já bych později od této značky taky ráda něco vyzkoušela, ale zatím jsem věrná YC :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem doteď byla, ale upřímně v nich nevidím oproti těmto moc rozdíl :)

      Vymazat
  2. Vypadá to moc krásně, na tuhle značku vždycky koukám v obchodech, ale zatím jsem ji ještě nevyzkoušela :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.