What is in my handbag

16. 10. 2016


Krásný den všem! 
Dnes mám pro vás článek, který jsem plánovala už dlouho, ale dokázala jsem se k němu dokopat až teď, kdy jsem si koupila novou kabelku :D 

Než se přesuneme k jejímu obsahu začnu právě jí. Kabelku mám ze stránky ladylove.cz a protože ji mám jen krátce, nemůžu zatím moc posoudit jak moc mi vydrží. Každopádně je hezky bytelná a v pohodě se mi do ní vejde vše potřebné do školy. Navíc má i dlouhý popruh, takže ji nemusím nosit neustále v ruce, a nebyla vůbec drahá a v kamenném obchodě bych za podobnou dala rozhodně víc. Inspirace značkou Celine je zjevná, ale to byl právě důvod, proč jsem si ji pořídila, protože jejich kabelky se mi vážně strašně líbí.  


V mojí kabelce asi nic moc zvláštního nenajde. Jelikož kabelku používám i jako tašku do školy, jsou v ní normálně samozřejmě i sešity, učebnice a pouzdro, ale neviděla jsem důvod vám je ukazovat. Samozřejmostí je pro mě pak diář bez kterého nedám ani ránu (tento je z Lidlu). Dále tam najdete samozřejmě běžné věci jako peněženku, klíče a kapesníčky. A protože jezdím do školy autobusem, nutností jsou pro mě sluchátka. Co se týče líčení, má výbava obsahuje jen můj milovaný Tangle Teezer, gumičky, zrcátko a většinou i nějakou rtěnku. Dále tu mám deštník, který když vyndám tak zásadně bude pršet, a lahev na vodu, kterou tahám vždycky a všude. A protože do školní jídelny nechodím a nosím si jídlo z domova, najdete tu i krabičku na jídlu a samozřejmě příbor. Lžičku mám na svačinu, ke které často mívám jogurt.


Co nosíte v kabelce vy? 

4 komentáře

  1. Moc hezky zpracovaný článek :) ta kabelka je fakt krásná, nedivím se ti, že se ti tak líbí :) já vždycky nosila do školy batůžek, ale teď jsem ho vyměnila právě za kabelku :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem dřív nosila batohy, ale na střední jsem tak nějak přesedlala na kabelky :)

      Vymazat
  2. Docela mě překvapili ty příbory :D já nosím jen samé klasické věci, nic nějak zajímavého :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, ty tahám pořád, protože každý den nosím krabičky s jídlem :D

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.