Huawei P8 lite lehce ženská recenze

13. 10. 2016


Krásný den všem!
Po cca. dvou letech se vám hlásím s další recenzí na telefon. Ten můj starý bych měla pravděpodobně ještě teď, kdyby nebylo mé "šikovnosti" jak se můžete dočíst dále. Každopádně jsem si dnes pro vás  na něj připravila recenzi, která bude tak trochu z ženského úhlu, protože technickým požadavkům zas tak moc nerozumím a přece jen, požadavky nás holek se trochu liší :D   

Když jsem začala hledat nový telefon bylo mi jasné, že zůstanu věrná Huawei. Jejich telefony se mi designově líbí ze všeho nejvíce a navíc nabízí kvalitní výkon za skvělou cenu.  Nejvíce se mi líbila P9, ale přece jen dvanáct tisíc za telefon se mi opravdu dávat nechtělo. Hledala jsem tedy dál a tento mi přišel jako ideální volba a navíc získal cenu Produkt roku 2015. 

Telefon jsem objednávala na www.rg-mobil.cz. Zvlášť jsem si ještě objednala šedý kryt a tvrzené sklo - obojí na www.smarty.cz. U obou eshopu musím velmi pochválit skvělou komunikaci a rychlost dodání. Jinak, když jsem vše sečetla, telefon s obalem, sklem + poštovné mě vyšel cca na 5000 Kč.  


Co se týče balení, nemůžu nic vytknout. Je krásné, elegantní a jednoduché. Krabička je vysouvací a telefon v ní je takto "na stojáka". Černé části jsou vysunovací krabičky, kdy nalevo najdete návod a napravo nabíječku a sluchátka. Krabička je navíc relativně dost bytelná, takže se rozhodně nemusíte bát, že se telefonu něco stane, pokud si ho např. jako já objednáváte poštou. 

Co se týče designu samotného telefonu, jak už jsem psala výše, Líbí se mi moc. Je jednoduchý, elegantní a bez žádných zbytečností. V nabídce je v několika provedeních, já si vybrala opět bílou verzi se zlatým okrajem.


Co se týče výkonu řeknu vám asi to, že pro mě je důležité, aby rozjel snapchat, instagram a žádné velké požadavky nemám :D Je zatím rychlý, nijak se neseká a vše šlape jak má. S paměťovkou 16GB je pro mě místo dostačující.  Musím pochválit skvělý zadní foťák 13 Mpix ,přední kamera zůstala stejná, jako u mého starého telefonu tzn. 5 Mpix.  Celkově jsem s ním zatím moc spokojená a jde vidět že mouchy, které jsem našla na tom starém, byly tady vychytány.




A na konec srovnání s mým starým telefonem aneb důvod proč jsem si koupila nový :D A ano, opravdu se vám to nezdá a je v něm díra :D Musím říct, že přežil snad všechno a že mi padal hodně často, ale díky mé šikovnosti mi spadl na kamínek a v místě dopadu časem vypadalo sklo. Každopádně stále funguje :D 



2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.