Urban Decay Naked 2 palette

28. 9. 2016


Krásný den všem! 
Dnes mám pro vás po dlooouhé době recenzi a to na jednu z profláknutých paletek od Urban Decay. O paletce jsem uvažovala už když jsem byla v sephoře v Barceloně, ale nebyla jsem si jistá, kterou bych využila nejvíc, a tak jsem ji tam nechala. Ovšem, když jsem byla o letních prázdninách 3 týdny v Praze věděla jsem, že si prostě nějakou paletku domů odvezu.

Nakonec padla volba na Naked 2.  Kupovala jsem ji na Chodově a rozhodně to nebylo jen tak :D Paní prodavačka byla moc milá a když jsem slavnostně řekla, že chci dvojku, málem jsem dostala infarkt, když ji slečna nemohla najít a málem to vypadalo, že ji nemají. Druhý infarkt jsem dostala u pokladny, kdy mi terminál nechtěl vzít kartu. Poprosila jsem slečnu, ať mi paletku odloží, že skočím vybrat do bankomat.Ten mi ovšem místo peněz oznámil, že jsem přešvihla limit. Takže další cesta vedla do banky, kde jsem si limit musela zvednout a následně jít znovu vybrat. Nakonec jsem ale slavnostně odcházela s paletkou :D


Začneme balením. Dlouho jsem se rozhodovala mezi jedničkou a dvojkou a upřímně to byl jeden z důvodů, proč jsem si vybrala dvojku. Balení je krásně bytelné, jednoduché a celkově se mi líbí. Má velké zrcátko podle kterého se dá v pohodě nalíčit. Obsahuje samozřejmě i štětec, který je hezky měkký a dá se s ním v pohodě nalíčit.



V balení jsou i vzorečky všech druhů primerů, které UD má a za sebe musím říct, že jsou to zatím nejlepší primery, které jsem zkoušela. Je pravda, že žádné od dražších značek jsem nezkoušela a jediný, který mi doposud vyhovoval byl primer na třpytky od Sephory, který se prý už neprodává? Nicméně díky těmto mi stíny vydrží i na mích hodně mastných víčkách, kde se mi bez báze slévají úplně všechny stíny (po pár hodinách i colortattoo), opravdu celý den a uvažuji o tom, že si koupím plné balení.



Co se týče odstínů, ty jsou naprosto nádherné a využívám je všechny. Najdete tu 3 matné stíny ( z toho naprosto perfektní černou) a 9 třpytivých. Líbí se, že všechny nejsou třpytivé a některé jsou víc, některé méně. Nevím sice, jestli to byl záměr, ale mě to vyhovuje :D Všechny jsou bezvadně pigmentované a krásně máslové. Co bych trošku vytkla je, že při nabírání štětcem trošku práší a tuším že dva třpytivé stíny, které mají největší třpytku při nanášení na víčko lehce opadávají, ale to je celkem pochopitelné.




Pro porovnání jsem vám stíny nafotila jak v paletce, tak na ruce a zároveň i na sluníčku i za normálního světla v pokoji.


Za sebe tedy můžu paletku rozhodně doporučit a díky ní jsem zase dostala chuť si líčit oči, které jsem poslední dobou odbývala jen řasenkou. Dá se s ní vykouzlit spoustu líčení a za cenu, která sice není nijak nízká si myslím, že je to opravdu dobrá investice a při přepočítání ceny na jeden stín, to vůbec není nijak strašná částka.


5 komentářů

  1. To jsi měla dobrý zážitek :D Ale paletka vypadá přímo fantasticky! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka je určitě skvělá, když je na ni tolik chvály :) snad ji taky někdy vyzkouším :)
    eLblog

    OdpovědětVymazat
  3. ešte že si sa nenechala odradiť tými problémami na začiatku :) paletka vyzerá skvelo! :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.