My everyday makeup

1. 9. 2016


Krásný den všem!
Tak jsem si říkala, že se tu dlouho neobjevil čistě kosmetický článek. Pravdou je, že mě kosmetika poslední dobou příliš nebrala a líčila jsem se prakticky pořád stejně. Nicméně když jsem si z Prahy dovezla naked 2 paletku doufala jsem, že to ve mě probudí znovu chuť se líčit a nespletla jsem se. I tak ale mám samozřejmě nějakou rutinu s produkty, které my vyhovují a které používám nejčastěji.  


Jako první samozřejmě začínám makeupem. Teď momentálně používám Naked skin od UD, který je lehký, ale přitom hezky kryje. Teď v létě ho kombinuji navíc s BB od Loreal, protože jsem poměrně opálená a takto dosáhnu ideálního odstínu. Dále pokračuji anti-age korektorem od Maybelline, který je zatím ten nejlepší, jaký jsem zkoušela. Vše samozřejmě zafixuji pudrem. Momentálně dodělávám Perfect stay od Astoru, ale na fotce už můžete vidět nový Creme puff od Max Factor. Na tváře pak nejčastěji používám konturovací trio od Sephory, které používám od té doby, co jsem si ho koupila skoro pořád.


Přesouváme se na obočí, tam používám jen barvené gely (občas tedy použiju i stín z naked basic) a momentálně je to browdrama od Maybelline. Pokud mám málo času, zakončím celé líčení jen řasenkou ale pokud chci používat stíny, neobejdu se už bez báze. Já používám bázi na třpytky od Sephory, která mi jako jediná ze všem co jsem zkoušela stíny udrží. Co se týče stínů, samozřejmě teď momentálně vede Naked 2, ale když se mi nechce s ničím patlat, vystačím si i s Color Tattoo.


Nakonec vše zakončím řasenkou - mou nejoblíbenější Lash Sensational od Maybelline a když mám náladu, přidám i rtěnku. Miluju matné rty a v poslední době jsem si nejvíce oblíbila tekuté rtěnky od Nyxu, takže po těch sahám poslední dobou nejčastěji.


Co se týče štětců, používám sadu Bon Voyage od Zoevy, plochý štětec na stíny z Ladyboxu, který jsem si z nějakého důvodu hrozně oblíbila a nějaké štětce ze sady Is mine.


Tak jsem se vám makeup pokusila nafotit, no nevím jestli to k něčemu bude :D Holt profesionální beauty blogerka ze mě asi nebude :D



Spokojená Kája :)))

Jaký je váš každodenní makeup?

4 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.