3 DIY beauty tips

10. 9. 2016


Krásný den všem! 
Dnes mám pro vás pár typů na domácí kosmetiku, které jsem si poslední dobou hodně oblíbila a které na mě opravdu fungují. Takže to už dále nebudu zdržovat a jdeme na to :)

Kávový peeling
Jestli jsem si něco z těchto typů oblíbila nejvíce, pak je to tento peeling. Nejen že na něj prakticky nic nepotřebujete, ale moje pokožka je po něm krásně jemná, jako po žádném jiném (tedy ne že bych jich zkoušela moc). Navíc miluju tu krásnou vůni kávy, kterou po sobě zanechá.

Budete potřebovat:
jemně mletou kávu
kokosový olej
misku

Použití:
Pokud kokosový olej skladujete v ledničce, naškrabte trošku do misky a dejte na chvilku do mikrovlnky, dokud z něj nebude průhledná tekutina. Přidejte jemně mletou kávu (pozor, nesmí to být takové ty hrudečky, do by vám asi moc příjemné nebylo) a zamíchejte. Pak už jen ve sprše roztírejte po pokožky a nezapomeňte vše pořádně opláchnout vodou.



Bělení zubů
Tuto metodu jsem poprvé viděla u Domči z Dblogu a protože se mi zdá jako skvělý a levný typ na bělení zubů, který mi připadá že opravdu funguje, rozhodla jsem se jej rozšířit a ukázat ho i vám.

Budete potřebovat:
aktivní černé uhlí (20 tablet za cca. 60Kč)
vodu
kartáček

Použití:
Rozdrtíme 2 tabletky v hmoždíři nebo jako já nožem Přidáme trošku vody až vznikne takové bahínko, kterým si normálně 2 minuty čistíme zuby (nejlépe po klasickém vyčištění pastou). Pozor! Tato metoda je extrémně špinavá, takže doporučuji vzít si nějaké starší tričko a i tak se připravte na to, že budete mít celé umyvadlo černé :D Poté ještě doporučuji si znova vyčistit zuby pastou a zbavit se tak případných zbytků uhlí.



Scrub na rty
Kupovaný scrub na rty jsem nikdy neměla, ale díky tomuto jsem ani neměla potřebu. Určitě se vám občas stalo, že jste si chtěli vzít výraznou rtěnku, ale nemohly jste, protože vaše rty byly suché a šupinkovaté. Díky tomuto receptu se vrátí vaše rty rychle do formy a navíc tyto suroviny určitě máte doma.

Budete potřebovat:
med
třtinový cukr
citrón

Použití:
V mističce smícháme lžičku medu, trochu šťávy z citrónu a třtinový cukr až vznikne hrudkovitá pasta. Tu pak krouživými pohyby nanášíme lehce na rty (můžete trošku i sníst :P ) Opláchneme vodou a pro větší účinnost použijeme nějaký hodně hydratační balzám. A opět máte krásné rty, třeba pro tu novou výraznou rtěnku.

Vyzkoušíte nějaký recept?

1 komentář

Clara in style © . Design by Berenica Designs.