Favourite places: Kafe jak lusk

25. 9. 2016


Krásný den všem!
Stejně jako jsem vám kdysi dávno doporučovala kavárnu Crosscafe, dnes mám pro vás další typ na skvělou kavárnu, kterou musíte rozhodně navštívit, pokud budete v Olomouci, kde jsem poslední dobou pořád a kde mají tu nejlepší kávu, jakou jsem kdy pila. Opravdu nekecám! A myslím, že Kafe jak Lusk je přesně ten typ kavárny, který v Olomouci chyběl.


Jedním z prvních velkých plus je skvělá dostupnost. Kavárna se nachází na Náměstí Hrdinů přímo naproti tramvajové zastávky, takže to máte do kavárny asi tak 10 metrů :D



Co se týče interiéru, ten se mi také líbí moc. Kavárnička je sice opravdu malá, ale má krásný, jednoduchý a moderní interiér. Našim nejoblíbenějším místem jsou pohovky, ale očividně nejsme jediné, protože tam je věčně obsazeno :D Jako super nápad mi také přijde využití starých školních židlí. 






A teď už se přesuneme k tomu, co vás bude zajímat nejímat nejvíc, ke kávě a k jídlu. Když začnu tedy jídlem, nejsem úplně ten typ, co by ke kávě potřeboval nějaký dortík, ale něčím dobrým samozřejmě taky nepohrdnu. A jelikož se snažím jíst více méně zdravěji, Kafe jak lusk mi v tomhle padl přímo do noty a my už stihly ochutnat skoro všechno :D V nabídce tak najdete výborné sendviče, jogurt s granolou, ovocný salát, nebo dnes populární acai bowl.

K pití je tu samozřejmě široká nabídka káv, teď v létě navíc přibyly i nějaké studené "verze", skvělé domácí limonády, čaje a další zajímavosti. Nabídka se navíc čím dál víc rozšiřuje, takže je rozhodně z čeho vybírat.



A teď ke kávě. Kavárenským povalečem jsem se stala před třemi lety, ale za ty roky jsem stihla navštívit spoustu kaváren a ochutnat spoustu káv. Bohužel, často jsem se i v relativně známých  a oblíbených kavárnách setkala s kávou, které úrovni kavárny vůbec neodpovídala a chutnala pomalu jako káva z automatu. Nicméně když se otevírala kavárna Kafe jak lusk bylo mi hned jasné, že tohle opravdu nebude ten případ a nepletla jsem se. Už když jsem kávu poprvé ochutnala nemohla jsem uvěřit tomu, jak dokonalá káva může být. Bezkonkurenčně nejlepší káva, jakou jsem kdy pila s tou nejlepší pěnou a kterou vám vždy donesou s krásným obrázkem. Hrozně se mi také líbí styl servírování. A ty hrníčky, nejsou naprosto úžasný? Samozřejmě je mají v různých velikostech na různé druhy káv a každý má jinou barvu a všechny jsou stejně krásné.

Co se týče obsluhy, nemůžu říct jediné křivé slovo. Byla vždy velmi milá, ochotná, ráda vám poradí s výběrem. Oceňuji také to, že se vždy přijde zeptat, jestli bylo vše v pořádku, protože to, podle mého názoru, ve spoustě kaváren i restaurací opravdu chybí.



Můj naprosto nejoblíbenější chleba s avokádem, latte samozřejmě nesmí chybět. Taky jsem poprvé ochutnala slavné limonády Fentimans a můžu jen doporučit..


A když je horko, volíme ledové latte a cafe freddo. K tomu granolu s jogurtem a výborný sedvič se šunkou. Byla jsem kamarádkou přemluvena zkusit i ten s řepou a i když mi řepa normálně nechutná, byl dobrý.


V nabídce samozřejmě najdete i různé domácí dortíky, bábovky atd. Ten to tvarohový byl moc dobrý, i když jediný, který jsem zatím zkoušela. Vyzkoušela jsem také cappuccino, ale za mě stejně vede latte :D

Znáte Kafe jak lusk?

2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.