Summer balcony office

13. 9. 2016


Krásný den všem!
Léto nám nějakým záhadným způsobem někam zmizelo a pomalu tu máme podzim. A jestli mi bude něco chybět, budou to všechny ty chvíle na terase. Pomalu to bude rok, co bydlíme v novém a terasa byla věc, na kterou jsem se těšila už od začátku. Představovala jsem si, jak tu budete pořádat grilovačky, jak tu budu snídat, obědvat, večeřet, popíjet kávu, jíst zmrzlinu, číst si a večer koukat na západ slunce. A víte co? Přesně tak, jak jsem si to vysnila, přesně takové to bylo a ještě mnohem lepší. Tak jsem si tu nedávno udělala takovou menší pracovnu abych si ji před zimou, kdy se na ní nikdo vysedávat nebude, pořádně užila. 

Ale ze všeho nejkouzelnější je ten klid, žádný hluk aut, houkání sanitky ani křik z hřiště. Jen štěkot psů, tam vedle sekání trávy a občasné zařehtání koně. Teď to vypadá, že žiju na konci světa, kde není ani elektřina, ale opravdu ne :D A i když miluju ruch velkoměsta, jak každý někam spěchá a nevadí mi proplétat se lidmi na náměstí tak vím, že tohle v žádném městě nenajdu.









2 komentáře

  1. Úplně si to umím představit, musí to být nádhera, mně zase budou chybět snídaně na balkóně :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.